SMS besked
Fra : Helge

Dato : 05-10-03 21:11

Måske hører det ikke hjemme her, men prøver.

Jeg vil gerne sende den samme sms en gang i mellem til ca. 20 mobiltlf. og
jeg gider ikke og sidde og taste hvert nummer ind og sende en af gangen. Er
der ikke nogle services på´internettet eller lign. der kan klare dette. ?

Helge

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 05-10-03 21:24

"Helge" <hg@nope.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Er
> der ikke nogle services på´internettet eller lign. der kan klare dette. ?

Hvis du har Telmore har de en rigtigt god SMS sender... Mener også at TDC
har lignende på deres service side hvis man er abbonent der :)

/ Jonas

Fra : BG

Dato : 05-10-03 22:44

On Sun, 5 Oct 2003 22:11:07 +0200, "Helge" <hg@nope.com> wrote:
> [...]
>der ikke nogle services på´internettet eller lign. der kan klare dette. ?

pröv og registrere deg på

http://2sms.tk

Det er en webtjenste hvor du kan sende 50 SMSer/uge og det er en
indonesisk firma der står bag, 1rstwap.com heder firmaet.

Du kan sende samme sms til flere modtager

Den er gratis

Du kan sende til alle danske GSM-netter (og mer)

Du kan skrive alle 160 char. Der er kun reklame hvis du har mer en 35
char tilbage (pröv med at fylde ud de sidste tegner med tomme tegn og
avslutt med en punkte.)

Der er status rapport over sente SMSer

Adressebog

Dit egne numer er afsender, således kan man svare direkte

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

====================================== phone pages
http://osbymikro.tk
====================================== free sms
http://2sms.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Fra : Johnny

Dato : 06-10-03 14:45

Helge wrote:
> [...]
> der ikke nogle services på´internettet eller lign. der kan klare dette. ?

På Siemens telefoner kan man oprette en SMS besked, som så kan sendes
til en gruppe af personer. Dvs. du markerer alle dine venner som en
gruppe, og hver gang du skal sende en SMS, så vælger du gruppen "venner"
i stedet for et telefon nummer. Tryk send og den samme SMS sendes til de
20 personer, som du har valgt. Man kan så oprette forskellige grupper
f.eks. venner, forretningsforbindelser osv.

Jeg bruger selv denne funktion utroligt meget.

Eneste krav er at deres nummer er i din telefonbog.

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers