Golf3: Pære i blæser
Fra : JEY

Dato : 05-10-03 19:09

Hej Gruppe

Så er pæren gået i mit blæser instrument, hvilken størrelse skal jeg købe
(watt) ???

Fra : Lars G

Dato : 05-10-03 19:53

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Så er pæren gået i mit blæser instrument, hvilken størrelse skal jeg købe
> (watt) ???

Hvad med at tage den ud ! det står på den

Mvh
Lars G

Fra : JEY

Dato : 06-10-03 08:15

"Lars G" <lbg_sletmig_@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med at tage den ud ! det står på den
>
> Mvh
> Lars G

Flot svar Lars G... Måske havde jeg allerede regnet den ud, men jeg gider
ikke afmontere blæseren for at finde størrelsen på pærer, og derefter samle
den igen, og køre 20 km hen til nærmeste vw-forhandler og købe pæren,
hvorefter kører 20 km hjem og afmontere blæseren for at sætten den nye pære
i og samle den igen !

Fra : Claus Christensen

Dato : 06-10-03 09:07

> [...]
> den igen, og køre 20 km hen til nærmeste vw-forhandler og købe pæren,
> hvorefter kører 20 km hjem og afmontere blæseren for at sætten den nye

Nu gøre du det også være ind det er. Ved du hvordan man skifter den, siden
du tror du skal splitte hele bilen ad?

Fra : Claus Petersen

Dato : 06-10-03 23:01

> [...]
> den igen, og køre 20 km hen til nærmeste vw-forhandler og købe pæren,
> hvorefter kører 20 km hjem og afmontere blæseren for at sætten den nye

Dovenskaben længe leve !

Jeg vil umiddelbart tro at VW har solgt sådan nogle før og ved lige hvad det
drejer sig, de behøves ikke at se pæren først.
Skulle de stik mod forventning være helt fatsvage, kun du fortælle dem at
det er en 12V 1,2W med nr. N 017 751 2.

Lampen sidder umiddelbart under den midterste knap, som bare skal hives af
(så vidt jeg husker), så du behøves altså ikke afmontere rat og
instrumentbord for at komme til den.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-03 17:48

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Så er pæren gået i mit blæser instrument, hvilken størrelse skal jeg købe
> (watt) ???

Pære i blæserinstrument?

Mener du den pære som lyser bag drejeknappen som bruges til at vælge
blæserens hastighed?

I så fald kan du bare trække knappen af og fjerne det klare stykke
pleksiglas som sidder under det sorte plast. Dernæst kan du afmontere pæren
med et lille stykke plast eller gummislange, som du simpelthen skubber ned
over glasset på pæren. Så følger pæren med når du trækker i slangen.

Mvh
Claus