ISDN fax produkt
Fra : morten.nielsen@inten~

Dato : 10-04-01 21:35

findes der en prisbillig ISDN fax (ikke modem) som kan kobles direkte til
NT-boxen og køre på et dedikeret ekstranummer.

/morten nielsen

This e-mail and any files transmitted with it are confidential and intended
solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed.
If you are not the intended recipient you are notified that any use,
disclosure, copying or distribution of the information is prohibited. In
such case, you should destroy this message and kindly notify the sender by
reply e-mail.

--
Posted from stos06.intentia.se [212.209.194.164]

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-04-01 09:06

<morten.nielsen@intentia.dk> skrev i en meddelelse
findes der en prisbillig ISDN fax (ikke modem) som kan kobles direkte til
NT-boxen og køre på et dedikeret ekstranummer.

~~~
Tja, Telebutikken har (eller kan skaffe) en Canon ISDN Laser fax til 6-7
tusind kroner.
Der findes billigere faxer, men det er ikke voldsomt pebret for en laser
fax.
Ellers kan du få en del ISDN-kort til et 3-cifret beløb der kan faxe, nogle
direkte fra fx Outlook.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Thomas

Dato : 11-04-01 10:30

Det billigste jeg har kunne finde er flg.:
Telekom T-Fax 360 G4
Normalpapier-Faxgerät mit Tintenstrahl-Druckverfahren, Papiervorrat 100
Blatt, Kurzwahlspeicher für 50 Rufnummern, Kopierfunktion max. Auflösung
360x360 spi, Sende- und Empfangsspeicher bis zu 48 Seiten, eisgrau
859,00 DM

Hos http://www.neumannct.de/exports/telefax.html

Det er sikkert ikke en super fax, men det er da gevaldigt bedre end at være
tvunget til at køre alt over en PC.

De sender gerne til Danmark, og du betaler bare med VISA. Jeg har handlet
hos dem flere gange, og overvejer p.t. om jeg skal købe ovenstående eller
nedenstående, der også kan sende via internet:
OKI Fax 4550 ISDN
1,5 Sek. Übertragung, Modemeschwindigkeit 64.000 bps (ISDN) G4, 130 Seiten
Speicher, 64 Graustufen, 600 dpi, mtl. Druckvolumen 500 Seiten,
Kurzwahlnummern 70 inkl. PC-Interface, serienmäßiges Multifunktionsinterface
1.549,00 DM

Mvh
thomas@edb.dk

<morten.nielsen@intentia.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:OF3F4F0E3B.5E29A66D-ON41256A2A.0074B184@intentia.se...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-04-01 12:01

<morten.nielsen@intentia.dk> wrote in message
findes der en prisbillig ISDN fax (ikke modem) som kan kobles direkte
til
NT-boxen og køre på et dedikeret ekstranummer.

Hvad er der i vejen med at benytte en Eicon DIVA, feks. og koble en
alm. fax til den ene analogport. Give porten sit eget nummer og
vupti...?!?

--

Men venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen