ReifenDirekt.de
Fra : L

Dato : 05-10-03 16:19

Hej

www.ReifenDirekt.de

Hvordan bestiller man dæk til Danmark fra dem, Danmark er ikke med på
listen? På den danske side er der ingen Michelin.
Kan det generalt svare sig at handle hos dem, når fragtprisen kommer oveni?

På forhånd tak

Kender i en internetside i Flensborg eller omegn med priser på dæk, eller et
sted her i Danmark med billige Michelin dæk?

Mvh.
Torben

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 05-10-03 16:21

"L" <ulund@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> www.ReifenDirekt.de

http://daekonline.dk/

-M

Fra : L

Dato : 05-10-03 16:51

Hej
Ja, problemet er at de ikke har Michelin vinterdæk.

Mvh.
Torben

Fra : Mikael L

Dato : 05-10-03 16:59

"L" <ulund@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Ja, problemet er at de ikke har Michelin vinterdæk.

Det har de nu, men det kan da godt være de ikke har i den størrelse du skal
bruge, men jeg kan da finde nogle til min bil. 195/65 15 Michelin Pilot
Alpin 2

Mikael

Fra : Niels Bengaard

Dato : 05-10-03 18:03

> http://daekonline.dk/

De skal da vist lige lære at tale dansk, eller rettere sagt stave dansk.

"bestøllning" eller "løgg til i korgen" eller "leverans kostnaderne ør
inkluderade i priset"
"Priserna ør inklusive moms och fraktkostnader inom Danmark."
"Om ni vill få upp fler dæk i den ønskade storleken klicka vønligen nedan"

Uha da da hvor en omgang, man skulle tro det var en fælles nordisk
hjemmeside siden de prøver næsten alle nordiske sprog samtidig.

Niels

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-10-03 20:08

"Niels Bengaard" <bengaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Uha da da hvor en omgang, man skulle tro det var en fælles nordisk
> hjemmeside siden de prøver næsten alle nordiske sprog samtidig.

Kanske du skal rycka deg opp och i stället börja at anwände den tyske sidan:
www.reifendirekt.de.
:)

-M

Fra : Arved

Dato : 08-10-03 20:50

Danmark er med !! Men det går via Sverige og prisen er incl. forsendelse
det tager 3 dage og bingo så er de hos dig !
mvh Arved.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.97.216.210)