udgående opkald fra motorola
Fra : Ulla Ipsen

Dato : 05-10-03 15:55

hej, jeg har lige købt en motorala T720 (brugt) har sat mit taletidskort i
og kan nu sende og modtage sms'er og modtage opkald,men jeg kan ikke ringe
fra telefonen!!! så skriver den intet abonnement!!!!! - er der nogen der kan
hjælpe, det er smadder irriterende.
Ulla

--
www.samolon.dk
kennel@samolon.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-03 17:26

"Ulla Ipsen" skrev i en meddelelse
> [...]
> fra telefonen!!! så skriver den intet abonnement!!!!! - er der nogen der

Det kunne lyde som om den var spærret ! Har du kvittering på den ?

--
MVH.
Anders Skalsted

www.dinunlocker.dk

Fra : Ulla Ipsen

Dato : 05-10-03 17:49

den er købt på aktion, så!! men den er ikke spærret, så ville jeg jo ikke
kunde sende sms*er, det er noget med opkaldsspærring ell lign tror jeg, men
jeg aner det faktisk ikke, - der er stadig garanti på telefonen, det er bare
besværligt da den er købt i den anden ende af landet,

--
www.samolon.dk
kennel@samolon.dk