Servlet -> CGI
Fra : Ole Hedegaard

Dato : 10-04-01 21:33

Hej

Er der nogen der har kendskab til et stykke software der kan tage en Java
Servlet og lave den om til en almindelig executable så den kan bruges som
CGI script? Så ville jeg nemlig være fri for at bekymre mig om at have en
applikationsserver kørende.

Mvh.
Ole Hedegaard

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 11-04-01 08:02

> [...]
> CGI script? Så ville jeg nemlig være fri for at bekymre mig om at have en

Det kan du godt, søg på google efter 'java2exe'

Men hvorfor ? En af ideerne med Java er netop at det er platformsuafhængigt,
og det er en .exe fil ikke.

Download Resin fra www.caucho.com det er den bedste java server jeg har
arbejdet med. Den klarer classes, beans, jsp, servlets osv.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Jacob Andresen

Dato : 08-05-01 09:01

> Download Resin fra www.caucho.com det er den bedste java server jeg har
> arbejdet med. Den klarer classes, beans, jsp, servlets osv.

der er også www.jboss.org
Den er godt nok langsom - men den er gratis.)

mvh Jacob