nokia 7600 ell. lign.
Fra : Hjulstad

Dato : 05-10-03 11:44

Hey

Jeg har fået kik på nokia 7600.
-Er der nogen der ved hvornår den er her i landet? jeg kan se på den
engelsksprogede side at det er i 4. kvartal 2003, men på den danske nokia
side står den ikke som en kommende tlf.
-Er der nogen der har et alternativ til n7600?

hygge
TH

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-10-03 22:50

Hjulstad skrev:

> [...]
>side står den ikke som en kommende tlf.
>-Er der nogen der har et alternativ til n7600?

Jeg ved ikke hvornår den udkommer, men jeg har leget lidt med en
prototype. Det er godt nok en udgave fra februar, og både soft- og
hardware er lavet om siden.

Den er fed, men tasterne tror jeg ikke jeg ville kunne vænne mig til
(altså placeringen). I forvejen mener jeg at Nokia 3650 var et fjollet
"indslag" fra Nokia (den er desuden stor og grim). Nokia 7600 er flot
og anderledes designet, og det er nok umiddelbart det den vil sælge
på. Nok er det en 3G-telefon, men stadig tror jeg, at placeringen af
tasterne skræmmer en del væk (inklusiv mig selv).

Men frækt/dristigt af Nokia - en meget speciel telefon. Også
muligheden for "læder-covers" er da noget speciel...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)...