WAP...!!!
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 05-10-03 11:41

Hej er der nogen med telmore der kan wappe....?

Jeg får konstant fejl i APN, selv om jeg har skiftet, ændret, resat, jamen
har været alt igennem synes jeg....

Anyone

Denner

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 05-10-03 12:20

få en gratis ved at sende GSM eller GPRS til 1208 afhængigt af om du har GSM
(alm.) eller GPRS abonnement

Mvh Esben
Gratis billeder til mobilen: www.Fluii.dk/mobil.asp

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 05-10-03 12:29

Jamen det er med GPRS, og det virker bare ikke, hverken det ene eller det
andet......? Fatter ikke en skid...!!!

Jeg har prøvet samtlige opsætninger, også manuelt, og har skiftet APN til
internet, altså kun ved den opsætning til internettet... men der kan jeg
heller ikke få forbindelse. Kan hverken wappe, eller gå på nettet, og
Telmore henviser kun til TDC`s side... !!!

Kan dt være GPRS modemmet der er brændt af...?

Denner

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 05-10-03 12:37

Hej Dennis!

Dennis Nielsen wrote:
> Jamen det er med GPRS, og det virker bare ikke, hverken det ene eller
> det andet......? Fatter ikke en skid...!!!

Jeg havde det samme problem, da jeg i fredags var i Danmark.

Det var ikke muligt at etablere en GPRS-forbindelse - hverken til wap eller til
internet.

> [...]
> kan jeg heller ikke få forbindelse. Kan hverken wappe, eller gå på
> nettet, og Telmore henviser kun til TDC`s side... !!!

Jeg har endnu ikke fået svar fra Telmores side. Chatter de for meget?

> Kan dt være GPRS modemmet der er brændt af...?

Det har jeg også tænkt, men for mit vedkommende kan jeg sige at det fungerer
perfekt hos min tyske hjemmeoperatør.

Jeg frameldte GPRS den 29/09 og tilmeldte det atter den 30/09. Og siden da er
der GPRS-problemet hos Telmore.

--
Rainer Schöbe (Germany)
e-mails without "RE:", "AW:" or "SV:" in subject will be deleted

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 05-10-03 12:45

Underligt, jeg har en opsætning fra telmore MMs, og kan godt sende MMS, og
kan også wappe med alm. opkaldsnummer, men kan overhovedet ikke få GPRS til
at virke...!

Hvis din GPRS virker i Tyskland, er det jo nok ikke modemmet der er smuttet,
tror sq der er noget i vejen med Telmore eller TDC. Kan det være noget at
gøre med vores afbestilling og så tilmelding at gøre ved telmore....?

Er der andre der lige har fået ny opsætning til GPRS hvor det virker, eller
er det bare mig og min mobil der fucked up...?

Dennis

Fra : Fuzzbox

Dato : 05-10-03 12:43

> [...]
> Hej er der nogen med telmore der kan wappe....?
>
> Jeg får konstant fejl i APN, selv om jeg har skiftet, ændret, resat, jamen

Jeg havde precis samme problem, men et opkald til telmore løste problemet.

Fuzzbox

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 05-10-03 12:55

JUBII....!

Jeg har lige snakket med Telmore kundesupport IGEN... Jeg afmeldte mig da
deres gratis periode var slut, men tilmeldte mig igen da det var muligt. MEN
de havde ikke fået mig "noteret", og derfor havde de cuttet min forbindelse.
Den søde og rare supporter satte vist et flueben et sted, og så skulle det
virke igen efter et par timer.

Pyh ha, har brugt hele aftenen igår og det meste af formiddagen idag, og har
haft kontakt med telmore support men fik intet afvide, og har også chattet
med en supporter...! Dejligt det nu skulle virke.

En speciel tak til Fuzzbox for at lede mine tanker på Telmores opsætninger
igen...

Dennis

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 05-10-03 13:05

Subj. siger vist det hele...

Så hvis nogen har afmeldt sig GPRS hos Telmore, og tilmeldt sig igen, kan
der være problemer hos Telmore og ikke hos jer. Hvis altså der er nogle
problemer....!

Dennis

Fra : Morten Grouleff

Dato : 06-10-03 21:31

"Dennis Nielsen" <DennerFJERNDETTE@webspeed.dk> writes:

> Subj. siger vist det hele...
>
> SÃ¥ hvis nogen har afmeldt sig GPRS hos Telmore, og tilmeldt sig igen, kan
> der være problemer hos Telmore og ikke hos jer. Hvis altså der er nogle
> problemer....!

Tja, jeg afmeldte mig for nogen uger siden og gentilmeldte mig søndag
aften. (dumme 99 kr) Her mandag aften fungerer det stadig ikke, så noget
er der galt.

Jeg har ikke fået en mail fra Telmore om at det burde fungere. Burde jeg
have modtaget sådan en?

Opsætningen er den samme, mener jeg, som før min framelding, hvor det
fungerede helt fint. Det ligner et problem med gentelmeldinger hos
Telmore?

Mvh.
--
Morten Grouleff.

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 07-10-03 08:10

Hej Morten...

Ringder ind med det samme og sig du har været afmeldt, og meldt til igen....
tror det hjælper

Dennis

Fra : Morten Grouleff

Dato : 07-10-03 09:42

"Dennis Nielsen" <DennerFJERNDETTE@webspeed.dk> writes:

> Hej Morten...
>
> Ringder ind med det samme og sig du har været afmeldt, og meldt til igen....
> tror det hjælper

Jeg prøvede "support-chat" og fik den besked at det var et problem med
gen-tilmelding, som kræver indgriben fra TDC. Det burde virke i aften,
siger de, efter en boot af telefonen.

--
Morten Grouleff, '87 Volvo 760GLE 2.8-V6
Se http://www.grouleff.com/~mg/volvo760

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 07-10-03 09:54

Det var nøjagtig det jeg fik afvide, men det virkede med det samme hos

Prøv at "genstarte" og wappe lidt....?

Dennis