datum på mk9 gps
Fra : Nikolaj Larsen

Dato : 05-10-03 11:45

Hej!

en af mine vender har lige købt en sejlbåd (jubiii), hvor der er en philips
ap mk9 gpd-s navitgator med på, men han fik ikke nogle mannual med, til den.
Så da han starte den op vil den have et datum(som gik væk efter nogel min.
og gav en pos. men datum stå stadig på 00), men jeg skulle mene at det skal
være 84, og her bliver det lidt mærklilgt, for den kan kun gå til 49.

Jeg har ikke kunne finde noget på internettet om denne model, Så hvis der er
en der ved havd den skal stå på , eller ved hvor man kan downloade en manual
vil jeg blive meget glad.

VH
Nikolaj

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-03 12:16

"Nikolaj Larsen" <nl@SELTa-d.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Jeg kan ikke umiddelbart svare på dit spørgsmål, men da fortælle dig at
Leica købte AP i 1997 (så hut jeg visker)

Kig på dette link, måske kan det hjælpe lidt:

http://www.nomatica.com/gps/mk9.htm#Fiche

Hr. Bjørn

Fra : Mikkel Xbrahm

Dato : 08-10-03 21:19

Jeg ligger faktisk inde med manualen til Philips ap GPS. Datum sættes til et
tal ganske rigtigt mellem 00 og 49. Der er en fortegnelse bagerst i manualen
over alle koder. Standard er 01, som er WGS 84. Du kan ændre det i setup
menuen.

Mvh.
_/)_ SejlerMikkel _/)_