MMS på en SE T610
Fra : Andreas Lindberg

Dato : 05-10-03 11:27

Er det ikke muligt at sende MMS'er over smarttalk ?
Jeg kan ihverfald ikke finde ud af hvordan man gør

Og TDCs mobil site hvor man kan tilmelde sig duer ikke til mit nummer

På forhånd tak

Mvh Andreas L.

Fra : myname@myname.dk

Dato : 05-10-03 13:34

Nej, Debitel/Smarttalk tilbyder ikke MMS!

MMS tilbydes af bl.a. følgende udbydere: Sonofon, Orange, CBB Mobil, Telia,
Telmore og TDC.

Fra : Andreas Lindberg

Dato : 05-10-03 23:01

<myname@myname.dk> skrev i en meddelelse
> Nej, Debitel/Smarttalk tilbyder ikke MMS!
>
> MMS tilbydes af bl.a. følgende udbydere: Sonofon, Orange, CBB Mobil,
Telia,
> Telmore og TDC.

Tamt så må jeg jo overveje CBB eller Telmore

Tak for hjælpen !