> Jeg har lige haft kontakt med Telia kundeservice for at opsige mit
> abonnementer, jeg får så at vide at mine abonnementer hos dem ER opsagt
pga.
> ubetalte regninger.
> Jeg betaler via PBS så det kan jeg da godt nok ikke forstå.
Jeg fik at vide, at jeg selv var forpligtet til selv at undersøge om PBS
virkelig betalte de regninger der var tilmelde.
Det skal siges, at der var trukket 3 mdr, derefter blev der sprunget en md.
over så en betalt md efterfulgt af endnu en ikke betalt md.
> Jeg har ej heller modtaget et brev fra dem om at de var opsagt, eller jeg
> havde ubetalte regninger.
> For mig er det jo fint nok at de er opsagt, med mindre at jeg nu har et
> kæmpe udestående med Telia.
Det får du ganske givet.
> Jeg prøver at ringe til faktura afdelingen når de engang åbner imorgen.
> Nogen der har prøvet det samme?
>
Gør det, husk at få navn på personen. Skriv et brev/en mail, bliv ved til de
får rettet fejlen.
Jeg fik en meget positiv mail til sidst (efter 11. mdrs skriveri) hvori der
stod at de havde sat min konto i nul.
Per