endnu en reklame-sang...
Fra : Otto J.

Dato : 04-10-03 21:07

Sangen i reklamen fra Rådet for større færdelssikkerhed (den med
trafikuheldet baglæns) - en akustisk guitar og en lys stemme der synger
noget i retning af "you're the lucky one, so I've been told". Nogen der kan
fortælle mig hvad det er for en sang?

Mvh. Otto

Fra : Klavs Kristensen

Dato : 04-10-03 23:46

Det vil jeg også gerne vide, for den er nemli`rigtig god.
Venter på svar.
KK

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-10-03 23:59

> [...]
> trafikuheldet baglæns) - en akustisk guitar og en lys stemme der synger
> noget i retning af "you're the lucky one, so I've been told". Nogen der

Og til dem i gruppen der tror det er Nice Little Penguins, er det _ikke_ med
dem.

// Troels

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 05-10-03 01:47

Otto J. wrote:

> [...]
> synger noget i retning af "you're the lucky one, so I've been
> told". Nogen der kan fortælle mig hvad det er for en sang?

Blev nævnt for nyligt i dk.medier.tv:

Alison Krauss & Union Station - The Lucky one

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : Otto J.

Dato : 05-10-03 09:04

> Blev nævnt for nyligt i dk.medier.tv:
>
> Alison Krauss & Union Station - The Lucky one

Mange tak!

Mvh. Otto