MSI K7N2 Delta-L
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-10-03 20:23

Hejsa

Nogen herinde som har haft problemer med K7N2 Delta-L eller lign i serien
og 333 FSB?

Har dette bundbrædt og en XP 2600+, som bare ikke vil køre 133/166Mhz FSB.
Så snart den kommer op i denne hastighed låser maskinen totalt hvis man fx.
vil ind i BIOS.

Ved en FSB på 100 kører maskinen perfekt, dog med den lavere hastighed.

Lidt søgen med google, gav resultater at flere har haft problemer så snart
det var en 333Mhz FSB CPU. Nogen herfra i DK, evt. med en løsning?

Én enkelt post forklarede dog også, at AMD åbenbart har kommet til at sætte
333Mhz labels på 266Mhz CPU'er. Hvordan tjekker man dette når der kun er
den "forkerte" label at gå efter?

Ellers er dommen p.t. at få kortet byttet på mandag.
Der er ikke rodet med voltage indstillinger, alt pr. default.

--
Bjarke Andersen

Fra : KeNzO

Dato : 04-10-03 21:04

Har du testet med andre cpu`er ?
Hvad med en bios opdatering ?

Jeg har bestilt et sådan et brædt men dog med en XP 2400 + (266) og den
kører perfekt

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-10-03 22:41

"KeNzO" <kenzo21@sol.dk> crashed Echelon writing

> Har du testet med andre cpu`er ?
> Hvad med en bios opdatering ?

Har ikke testet med andre CPU'er da jeg ikke lige har en anden 333Mhz FSB
CPU liggende.

BIOS update er ikke prøvet, da "ofret" ikke tør sådanne ting (har kun ydet
tlf. support). Iflg MSI's site er der heller ingen forbedringer eller fix i
de nyere BIOS updates, som står listet til at løse problemet.

--
Bjarke Andersen

Fra : @(rem)dm-data.dk

Dato : 05-10-03 02:34

Bjarke Andersen wrote:
> Hejsa
>
> Nogen herinde som har haft problemer med K7N2 Delta-L eller lign i serien
> og 333 FSB?

Desværre ikke Jeg har en XP2500+ på sådan et, og der har ikke været
skyggen af problemer. Efter at have fået alt til at køre og verificeret
temperaturen (Silverado50 v. 8V = 45C) satte jeg den op til 400MHz.

--
Morten Dybdal