Midnight Club 2?
Fra : Brian Hansen

Dato : 04-10-03 18:47

Hey!
Sidder og leger med demoen af ovennævnte, men er i tvivl omkring
er par ting som ikke er beskrevet via readme filen der følger med?

Nitro/SST: Er med på hvad den gør, ikke så meget det, men undrer
mig lidt over at man ikke kan se på skærmen/hud'en at man har den?
Hvis jeg køre ræs, har man den én gang fra starten og efter et stykke
tid får man muligheden igen, men kan som sagt ikke se det nogle steder?
Nogen der har en uddybende forklaring på denne?

Weight Transfer: Hvad er dette, udover at det ud fra ordet må være
noget med at flytte vægten?
Det bruges,,, til hvad/formål og ikke mindst hvordan?

Mvh
Brian

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-03 19:30

"Brian Hansen" <brian.hansen@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tid får man muligheden igen, men kan som sagt ikke se det nogle steder?
> Nogen der har en uddybende forklaring på denne?

Der er søjle ude til højre ved siden af dit speedometer, der kan du se det.

> Weight Transfer: Hvad er dette, udover at det ud fra ordet må være
> noget med at flytte vægten?
> Det bruges,,, til hvad/formål og ikke mindst hvordan?

Det bruges når du kører motorcykel, du drejer skaber med det.
Det bruges også når du kører bil, du kan køre på 2 hjul, som er meget
nyttigt, hvis der meget trafik.

For at bruge det skal du holde SHIFT nede, imens du trykker på venstre eller
højre piletast.

Håber det hjælper dig.

Mvh. Vega.

Fra : Brian Hansen

Dato : 04-10-03 20:42

"Vega" <NONE> wrote in message news:3f7f118f$0$13201$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Der er søjle ude til højre ved siden af dit speedometer, der kan du se det.

Hey!
Det første man bliver blind på er øjnene...
Tyder på at man få muligheden igen efter man krydser målstregen.

> Det bruges når du kører motorcykel, du drejer skaber med det.
> Det bruges også når du kører bil, du kan køre på 2 hjul, som er meget
> nyttigt, hvis der meget trafik.

Det virker sørme. Dog ikke prøvet på motorcykel endnu.

> For at bruge det skal du holde SHIFT nede, imens du trykker på venstre eller
> højre piletast.

Ahh, ikke lige her da jeg bruger et rat, men har ikke prøvet endnu med det,
var lige hurtig inde og prøve det med tasteturet.
Men takker for hjælpen.

Mvh
Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 05-10-03 01:54

"Brian Hansen" <brian.hansen@newmail.dk> wrote in message news:3f7f226f$0$126$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Ahh, ikke lige her da jeg bruger et rat, men har ikke prøvet endnu med det,
> var lige hurtig inde og prøve det med tasteturet.
> Men takker for hjælpen.

Hej igen.
Det med rattet og brugen at Weight Transfer er ikke nemt, eller det vil sige at
hvis man køre på motorcykel funker det fint, men i bil er det ikke til at styre!

Mvh
Brian