download en film fra hjemmeside
Fra : Martin

Dato : 04-10-03 17:10

Hej jeg har en hjemmeside og kunne godt tænke mig at lave det sådan at andre
kunne dowload eller se mine film fra min hjemmesidehvordan gør jeg det.

Martin

Fra : Stig Sørensen

Dato : 04-10-03 17:20

"Martin" <pedersen_martin@hotmail.com> wrote in message
> Hej jeg har en hjemmeside og kunne godt tænke mig at lave det sådan at
andre
> kunne dowload eller se mine film fra min hjemmesidehvordan gør jeg det.

Du laver et link til din film.

Hvis filmen ligger på en anden server:

--
Mvh Stig Sørensen

Gratis SMS, Java Spil, Ringetoner, Baggrunde
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < -- Alt Gratis!

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-10-03 22:36

Stig Sørensen skrev:

> film</a>

Husk lige i begge tilfælde at tjekke at det er lovligt at lægge
filen på en hjemmeside - og i sidstnævnte tilfælde også at det er
tilladt at linke direkte til det fremmede domæne.

Hvis det drejer sig om optagelser fra TV eller kommercielle
spillefilm er det som hovedregel _ikke_ tilladt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen