Skærme
Fijala 3554
Problemer m. ASUS V6800 + SONY G400
Fra : Lasse

Dato : 10-04-01 21:26

Hejsa,
På mit ASUS Display panel kan jeg max. sætte refresh rate til 60 Hz (kører
1280x1024) uanset størrelse, mens jeg i Windows (W2K) indstillingerne godt
kan sætte den til 85 Hz... Hvilken skal jeg regne med? - jeg synes at
billedet flimre lidt for meget..
Jeg har prøvet at installere seneste Beta og Released drivere...
Er der nogen som kan hjælpe?

Er der nogen som har et forslag til optimal indstillingerne til G400? Altså
mht. kontrast/lysstyrke - refresh rate osv. - jeg foretrækker at køre med
1280x1024

Mvh
Lasse

Fra : Rune

Dato : 10-04-01 22:08

Hmmm har samme kort og haft samme skærm har du installeret skærmen i
windoze ?

Fra : Lasse

Dato : 10-04-01 23:25

"Rune" <rune(fjerndette)@runem.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmm har samme kort og haft samme skærm har du installeret skærmen i
> windoze ?

Jeps - bruger sony´s egen inf.fil...

Mvh
Lasse