emule problemer...
Fra : Joanna

Dato : 04-10-03 15:52

jeg har problemer med min emule, den er meget langsom, kør max OP: 5 kb/s og
NED: 15 kb/s... er der nogen som ved hvad det skyldes???

Tak Joanna...

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 04-10-03 16:12

Du skal ind under indstillinger, derefter ind under forbindelse. Der skal du
ændre up og download.

Fra : kurt lund

Dato : 04-10-03 16:17

"Joanna" <Joanna@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har problemer med min emule, den er meget langsom, kør max OP: 5 kb/s
og
> NED: 15 kb/s... er der nogen som ved hvad det skyldes???
>
> Tak Joanna...

Spørg i en Warez gruppe ikke her, så kan du godt blive upopulær.

Mvh
Kurt

Fra : Peter C.

Dato : 05-10-03 12:09

"kurt lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Joanna" <Joanna@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> og

> Spørg i en Warez gruppe ikke her, så kan du godt blive upopulær.

Man kan da godt downloade lovlige ting med eMule !!!
eMule er da ikke - i sig selv - ulovligt pirateri, såvidt jeg har forstået.

Jeg er derfor ikke enig i at en henvisning til en Warez-gruppe er på sin
plads !

Med venlig hilsen
Peter C:\

Fra : SvendeBent

Dato : 05-10-03 12:21

"Peter C." <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
forstået.

> Jeg er derfor ikke enig i at en henvisning til en Warez-gruppe er på sin

Derfor har det vel intet at gøre i en computerspil gruppe :)

Fra : kurt lund

Dato : 05-10-03 14:10

> [...]
forstået.

> Jeg er derfor ikke enig i at en henvisning til en Warez-gruppe er på sin

Hej
Det er fuldstændig rigtigt, men i 99,7 % af de tilfælde der er nogen der
bruger disse programmer, er det nok ikke til at hente lovlig software ;)
Jeg har ikke hørt om nogen der bruger det lovligt.
Desunden er det i en spil gruppe hun spørger, så hvad mon hun henter?

Kurt

Fra : Peter C.

Dato : 05-10-03 15:25

> [...]
> Jeg har ikke hørt om nogen der bruger det lovligt.
> Desunden er det i en spil gruppe hun spørger, så hvad mon hun henter?

Selvom jeg deler din opfattelse af, at mange (jeg kender ikke noget
procent-tal) eMule-brugere sikkert anvender eMule til ulovlige forehavender,
syns jeg det er et trist skråplan at man efterhånden er "skyldig til det
modsatte er bevist", og at man for alt i verden skal huske at poientere at
det IKKE er til ulovligheder......

Jeg bruger en sjælden gang imellem eMule til at hente forskellige ting
(drivere, demoer, filmtrailere, bilfilm-klip o.s.v.) og det KAN ikke være
meningen at det er mig der har problemet med at bevise lovligheden i mit
forehavende......men hvis jeg - uden anden forklaring - beder om hjælp til
eMule, er jeg straks stemplet som kriminel

Prøv at forestille dig følgende indlæg i dk.håndværktøj.kniv:

Spørger:
Hvordan sliber man bedst sin kviv spids og skarp ?

Svar:
Spørg i alt.warez.kriminalitet.knivoverfald..... ikke her, så kan du godt
blive upopulær.

MVH Peter C:\

P.S. At indlægget ikke hører hjemme i denne gruppe, er vi enige om, men jeg
mener stadig at henvisningen til en Warez-gruppe er ganske ubegrundet.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 05-10-03 16:52

> [...]
> forehavende......men hvis jeg - uden anden forklaring - beder om hjælp til
> eMule, er jeg straks stemplet som kriminel

Jeg er sq ligeglad med hvad folk downloader, lovligt eller ulovligt er det
ikke MIN opgave at være efter andre for det de gør.
Jeg bruger selv eMule som Peter gør, dog en sjælden gang imellem henter jeg
noget "varmt" hjem, men nu er jeg sådan indrettet at jeg helst vil have
originale "warez" (ikke fordi det er lovligt, men fordi det er SEJEST og der
følger manual(er) med, og så kan man sælge det når man er træt af det), så
jeg køber originalen ved først kommende lejlighed.
De der mener at software priserne er høje pga. pirateri tager ganske fejl,
selvom et spil eller program kun kostede 1/3 - 1/2 af den nuværende pris,
ville der stadig være ligeså mange pirater, det har været prøvet så mange
gange gennem tiderne.

Mvh
Benjamin der nu tager den sorte klap for øjet, hejser dødningeflaget og
logger på noget sjovt..
God vind til alle derude

Fra : Mark

Dato : 06-10-03 17:45

On Sun, 5 Oct 2003 17:51:51 +0200, "Laziter [9440]"
<laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote:

> [...]
>ville der stadig være ligeså mange pirater, det har været prøvet så mange

Det er faktisk et argument om at piratkopi holder priserne nede, for
uden piratkopi kunne de sætte prisen højere. Folk ville ikke have
alternative muligheder.
At piratkopiering er en slags konkurrence, der holder priserne
forholdvist nede. Når man ser hvordan priserne ikke er
lavere(tværtimod) på platformer hvor piratkopiering enten er næsten
ikke-eksisterende eller i meget lav grad bekræftes teroien til dels.