Support Chat hos telmore
Fra : GJ

Dato : 04-10-03 12:36

Hej

Jeg har lige været inde på Telmore siden fordi jeg ville brokke mig
lidt over den måde GPRS tilmelding/afmelding er blevet håndteret på...
AT jeg så ikke fik GRATIS GPRS er den grund er en ting, men det havde
jeg nu heller ikke regnet med......

Men de har lavet en helt genial support chat..... Jeg er virkelig
imponeret over de ting telmore får udviklet ind i mellem....

Man går ind via kontak og så kan man vælle support chat og vupti 10
sekunder efter skriver en sød Telmore kundeservice person til en om
hun kan hjælpe.....

Virkelig genialt og hurtigt,.....

/Me er meget imponeret.....

Synes bare lige I skulle vide det hvis I ikke havde opdaget det...
søde Trine "Kundeservice" sagde det var blevet sat iværk igår
aftes....

Smart!

Mvh Gitte

(Der dog stadig er skuffet over GPRS hehe)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-10-03 12:42

GJ <nospamming@zwallet.com> wrote in

> Man går ind via kontak og så kan man vælle support chat og vupti 10
> sekunder efter skriver en sød Telmore kundeservice person til en om
> hun kan hjælpe.....

Det er en rigtig god ide - det er bare ærgeligt at det går så
langsomt at man ligeså godt kunne skrive emails... Jeg håber det går
hurtigere i hverdagene.
Nu var mit problem måske også lidt mere kompliceret end normalt men
alligevel. Der gik over 10 min. fra jeg fik mit sidste svar fra
supporteren til jeg loggede af chatten fordi jeg selv havde fået løst
problemet...

Men hva, det er nok bare lørdagssløvsind :)

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 04-10-03 14:11

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemet...
>
> Men hva, det er nok bare lørdagssløvsind :)

Nok nærmere begynder udfordringer. Der skal opbygges et bibliotek, hvor
vores medarbejder
afhængig af diverse nøgleord i chatten, får en række standard svar til
rådighed, herunder mulighed
for at pushe URL til kundens browser. Når det er indarbejdet, skulle support
kvaliteten gerne blive
markant forbedret i forhold til alm. kundeservice.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 04-10-03 16:33

Hej Frank

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote:

{Klip]
> Når det er indarbejdet, skulle support kvaliteten gerne blive
>markant forbedret i forhold til alm. kundeservice.
[Klap]

Ku' du ikke ved lejlighed få en af dine webfolk til at flytte 'log-in'
til netop chat en lille smule til een af siderne ?

Forklaring: Når man er logget ind på sin personlige side, og vil checke
sit forbrug, øverst på siden, "Se forbrug" så er login til 'chat' så tæt
på, får millimeter, at man meget let kommer til at trykke på netop chat,
og dermed 'tilkalde' en supporter uden at det var det man ønskede.

Måske min musemarkør er ekstra stor, men det er sket for mig 2 gange
idag Ok, selvfølgelig har det også noget at gøre med den enkeltes
skærmstørrelse og opløsning.

Ellers et superbt tiltag !

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-10-03 21:50

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in

> [...]
> skulle support kvaliteten gerne blive
> markant forbedret i forhold til alm. kundeservice.

Det lyder som en fornuftigt forklaring.
Du må iøvrigt gerne lige sige videre at det er enormt lækkert hvis
der lige skrives en "et øjeblik, jeg skal lige undersøge sagen" før
en supporter går igang med et længerevarende detektivarbejde hvor der
i et stykke tid ikke skrives til kunden. Når man skriver en oplysning
til supporteren og der så ikke svares i 5 min. begynder man at blive
utålmodig efter bare et simpelt livstegn.

Men ellers, kanon feature :)

Fra : Henrik Andersen

Dato : 05-10-03 18:44

Super idé

Ja, men det er bare surt at linket til Support Chatten ikke virker???

Mvh Henrik

Fra : Henrik Andersen

Dato : 05-10-03 18:52

Det var en smutter, det virker hvis man logger ind

Man skal linket være der når man IKKE er logget ind så???

Mvh Henrik

Fra : Henrik Andersen

Dato : 06-10-03 14:17

Haj lige prøvet Chat Supporten hos Telmore....

Det fungerer 100 % efter hensigten...

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 04-10-03 16:17

"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse

> Man går ind via kontak og så kan man vælle support chat og vupti 10
> sekunder efter skriver en sød Telmore kundeservice person til en om
> hun kan hjælpe.....
> Virkelig genialt og hurtigt,.....

Den er rigtigt genial... Jeg har også brugt den i dag, og de er skide søde,
selvom det er lidt "tamt" over chat, og servicen er i top. Jeg syntes ikke
man kan mærke at det lige er startet - SUPER stor ros og tak til Telmore. Nu
har man nemlig også mulighed for at få hjælp selvom det ikke er muligt at
snakke i telefon på et givent tidspunkt...

/ Jonas