Hvordan sender jeg en SMS til Email via Te~
Fra : Nick

Dato : 04-10-03 11:06

Jeg har en OT735, men problematikken er vel nogenlunde den samme med andre
knogler.

Hvad skal jeg sætte op af parametre; SMTP-server, port m.m.?

/Nick

Fra : titti

Dato : 04-10-03 12:45

vis du bare vil sende en sms til en mail adresse, kan du bare lave en ny sms
besked, starte med at skrive e-mail adressen i tekste lave et mellemrum, og
så skrive beskede, når du så skal skrive telefonnummeret sender du den til
1010 det er alt.
sms til e-mail.......................nemt ikke..

---