html i swf
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 04-10-03 09:59

vil vide om man kan tage en hel html side og ligge det ind i en falsh
site. jeg skal lave nogle radio og check but som skal køre sammen med en
indkøbskurv, men har sat mig ind i hvordan jeg gør det med flash endnu
og derfor vil jeg gøre det i html og sætte det ind i flash.
pricippet ligesom man gør med en iframe i html

thomas.

Fra : Bjerrum

Dato : 05-10-03 18:48

Nej det kan du ikke, men du kan lave radio og check but's i flash.

Søren Bjerrum
www.mijau.dk

Fra : Bo Dudek

Dato : 06-12-03 11:39

>pricippet ligesom man gør med en iframe i html

du kan ikke umiddelbart indsætte almindelig html i flash.. det
nærmeste man kommer på dette er at man kan importere tekst til et
tekstfelt og flash kan så genkende simple html-tags som f.eks. <b>,<i>
og <u>..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk