Tele2 nyhedsgrupper
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 04-10-03 09:10

Hvordan ser det ud med Tele2 nyhedsgrupper

jeg tænker mest på de dk.binaer og udenlandske binaer grupper er det
komplette

Mvh Jesper

Fra : Calle.

Dato : 04-10-03 09:22

Jesper Pedersen wrote:
> Hvordan ser det ud med Tele2 nyhedsgrupper
>
> jeg tænker mest på de dk.binaer og udenlandske binaer grupper er det
> komplette

Ja, det vil jeg mene, det er i hvert fald bedre end TDC's afstumpede

--
Calle

Fra : SvendeBent

Dato : 04-10-03 09:44

"Jesper Pedersen" <duval@grov.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> Hvordan ser det ud med Tele2 nyhedsgrupper
>
> jeg tænker mest på de dk.binaer og udenlandske binaer grupper er det
> komplette
>
> Mvh Jesper

Udenlandske binære grupper er ubrugelige .. Ikke en eneste post er complete,
kun indlæg hvor folk spørger efter et eller andet.. weee :/.
TDCs newsserver er MEGET bedre, dog er farten dårligere, men indholdet er
altså bedre.

Danske binære grupper er tilgengæld rigtig gode :).. fuld fart (226KB/S) på
og der er mange gamle indlæg.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 05-10-03 10:00

Sat, 4 Oct 2003 10:43:30 +0200, skrev SvendeBent, på 19 linier, i
<PKvfb.1081$uC.283@news.get2net.dk>, :

>Danske binære grupper er tilgengæld rigtig gode :).. fuld fart (226KB/S) på
>og der er mange gamle indlæg.

Jeg må nøjes med 148 Kbyte/s men jeg klager ikke på min 1024/256 linie

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : joey

Dato : 06-10-03 07:16

"Jesper Pedersen" <duval@grov.dkFJERN> wrote in news:bllv8s$d3$1
@dknews.tiscali.dk:

> Hvordan ser det ud med Tele2 nyhedsgrupper
>
> jeg tænker mest på de dk.binaer og udenlandske binaer grupper er det
> komplette
>
> Mvh Jesper

det er kun de danske grupper der virker men tele2 er ved at ordne problemet
men det kan sikkert tage sin tid så det ender nok i samme dødvande som tdc

joey

Fra : Pedersen

Dato : 07-10-03 22:49

Hvilke danske grupper er gode.... til f.erks. musik.... syntes der er blevet
lidt dødt i Dk.binaer.musik.... ??

Fra : Ham Der

Dato : 13-11-03 01:00

On Mon, 06 Oct 2003 06:16:26 +0000, joey wrote:

> [...]
> men det kan sikkert tage sin tid så det ender nok i samme dødvande som tdc

Er der nogen chance for at de får styr på alt.binaries.*? Jeg har lige
skiftet fra TDC, og hos dem var de fleste posts complete. Hos Tele2 er der
absolut ingen posts der er complete. Kun de danske binære, som I har
skrevet.

/HD

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 13-11-03 09:49

Ham Der <hd@hdddd.fff> writes:

> [...]
>skiftet fra TDC, og hos dem var de fleste posts complete. Hos Tele2 er der
>absolut ingen posts der er complete. Kun de danske binære, som I har

Der er faktisk ingen danske ISPer udover TDC, der har prioriteret
binær news højt. Jo, Telia har, men dem kan man ikke købe ADSL af.
Såeh...

Mvh.
   Klaus.

Fra : Rene Joergensen

Dato : 13-11-03 11:45

Klaus Ellegaard <klausellegaard@msn.com> wrote:

> Der er faktisk ingen danske ISPer udover TDC, der har prioriteret
> binær news højt. Jo, Telia har, men dem kan man ikke købe ADSL af.

Har vi det? Orv, så skal jeg da have nogle penge ud af chefen :)

--
-René

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 13-11-03 11:51

Rene Joergensen <fox@nospam.dk> writes:

>Har vi det? Orv, så skal jeg da have nogle penge ud af chefen :)

Well, det virker jo da i hvert fald. Hvilket sikkert i praksis
mere skyldes din indsats end den officielle prioritet

Mvh.
   Klaus.