Utroligt, men sandt! Ericsson GF-788. [OT]
Fra : RANielsen.

Dato : 10-04-01 20:32

Utroligt, men sand.
Min 3 år gamle GF 788'r hoppede ud af min bryst lomme idag, her efter
ramte den et flisegulv med fuld drøn, uden at få så meget som en lille
rids og den virker stadig 10-4.
Tænk, det troede jeg alligevel ikke den kunne holde til.

PS: Jeg er aldrig heldig, så det kan ikke være der for.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Jonas Christensen

Dato : 11-04-01 16:32

> [...]
> Tænk, det troede jeg alligevel ikke den kunne holde til.
>
> PS: Jeg er aldrig heldig, så det kan ikke være der for.

Min gamle Siemens C25 har været tabt utallige gange på forskellige underlag,
incl. stengulv og sandstrand. Derudover har den bl.a. været overhældt med
vodka, og den virker endnu...

- og så har jeg en kammerat, der har ødelagt to Ericsson'er denne måned.. :)

- Jonas

Fra : RANielsen.

Dato : 11-04-01 21:41

"Jonas Christensen" <jonasbc@get2net.dk> skrev:

> Min gamle Siemens C25 har været tabt utallige
> gange på forskellige underlag, incl. stengulv og
> sandstrand. Derudover har den bl.a. været
> overhældt med vodka, og den virker endnu...

De gode gamle telefoner er de bedste. ;)

> - og så har jeg en kammerat, der har ødelagt to
> Ericsson'er denne måned.. :)

T-28 ?
Eller er han så ekstrem, at han har defekteret 2 af de orange arbejds
telefoner ?

--
Rasmus

Fra : SY

Dato : 15-04-01 23:04

jeg har en erisson 337 og har har været igennem meget