Skærme
Fijala 3554
Web-cam!
Fra : Sanne hansen

Dato : 04-10-03 09:02

Mon ikke det er i den rigtige Gruppe, Jeg ville gerne have et web-cam, med
ordentlige billeder. mener hermed at de skal være store. mere end det,de er
nu, mon det fåes, eks,, sådan billedet 'fylder' skærmen, eller noget
tilsvarende ?
Sanne!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-10-03 09:18

On Sat, 4 Oct 2003 10:02:28 +0200, Sanne hansen wrote:

> Mon ikke det er i den rigtige Gruppe...

Jeg tror news:dk.edb.hardware (som der er sat FUT til) er et bedre valg.

Iflg. google kan jeg se at emnet, på den ene eller anden måde, ikke er helt
ukendt i den gruppe.
http://groups.google.com/groups?q=webcam+group:dk.edb.hardware.*&hl=en&lr=&ie=UTF-8&group=dk.edb.hardware.*&safe=off&sa=G&scoring=d

Go' jagt :)

--
Lars

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-10-03 22:15

On 2003-10-04,
Sanne hansen <Jorn.Hansen@Hansen.mail.dk> wrote:
> [...]
> ordentlige billeder. mener hermed at de skal være store. mere end det,de er
> nu, mon det fåes, eks,, sådan billedet 'fylder' skærmen, eller noget

De bedste korer 640x480, ellers skal du over i digitalt kamera.
Philips ToUCam 740 gik/går for at være det bedste.

Et alternativt er et miniDV videokamera med firewire.
Korer 720x576 i oplosning (eller rettere 720x288 da video
består af halvbilleder der er interlaced).