Diablo 1 styrer ..
Fra : Rookie All Stars

Dato : 04-10-03 07:53

Findes der slet ingen snydekoder til ovenstående spil?
... eller lign., der kan lette ens fremmarch ..

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 04-10-03 08:46

Nej, men der findes de første 1000 trainere og editors.
Og inden du spøger, har jeg kun et at sige: "google er din ven"

MVH

Morten

Fra : den glade dreng

Dato : 04-10-03 10:34

"Rookie All Stars" <denne-mail-duer-ikke@nej-nej.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der slet ingen snydekoder til ovenstående spil?
> .. eller lign., der kan lette ens fremmarch ..

Som sagt nej, men et godt råd er at kæmpe så godt du kan til
9 bane, hvis det begynder at blive hedt der, så start forfra med det du
har. På den måde, kan du være heldig og samle en masse gode items
ind, hvis du feks får King Leoric som quest.

VH

Per

Fra : Gismo

Dato : 04-10-03 11:32

den glade dreng wrote:
> [...]
> du har. På den måde, kan du være heldig og samle en masse gode items
> ind, hvis du feks får King Leoric som quest.

*GG* hent da en trainer - så kan du ændre lvl's, stats, spells og items ...

Ellers smut på bnet, er stadig enkelte der stener der, og de kan næsten alle
sammen gi dig gode ting (de snyder også)
--
Gismo