Skærme
Fijala 3554
Salg af brugte skærme?
Fra : BeerHunter

Dato : 03-10-03 19:23

Hej

Jeg har en del 17" CRT-skærme i overskud, som jeg gerne vil sælge samlet,
men hvor finder jeg en brugt-handler der er interesseret?

Mvh. BB

Fra : Michael Hagelquist

Dato : 03-10-03 19:27

hva skal du have for en

Michael

Manger en meget???????

Fra : Michael Hagelquist

Dato : 03-10-03 19:29

mail mig på munni@post9.tele.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-10-03 17:04

In article <3f7dbf5e$0$54804$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mh@post9.tele.dk says...
> hva skal du have for en

Kig lige her, først:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-03 19:41

BeerHunter wrote:

> Jeg har en del 17" CRT-skærme i overskud, som jeg gerne vil sælge samlet,
> men hvor finder jeg en brugt-handler der er interesseret?

Ingen af de to grupper der er postet til, er beregnet til handel med
hardware.

Handel med hardware foregår i dk.marked.privat.edb.*

FollowUp-To sat til dk.marked.privat.edb.ekstern som er den rette gruppe
for handel med brugte skærme.

Kig evt. i dk.marked.kommerciel.edb da det lyder lettere kommercielt med
"en del skærme".

Tag også et kig på http://usenet.dk/ ang. at vælge den rigtige gruppe.

Fra : BeerHunter

Dato : 03-10-03 19:52

Det er ikke en annonce, men en efterlysning.

Mvh. BB

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-10-03 17:05

In article <3f7dbe81$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, BeerHunter@
2night.dk says...
> Jeg har en del 17" CRT-skærme i overskud, som jeg gerne vil sælge samlet,
> men hvor finder jeg en brugt-handler der er interesseret?

Jeg tvivler på at der findes forhandler som er interesseret i dine
skærme. Mit bedste råd at at sælge dem via QXL.