Telmore, CBB og Selvhenter - og Linux og M~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 03-10-03 20:43

Er her nogen der har erfaring med, om Telmore, CBB og Selvhenters
selvbetjenings-systemer via web spiller med Linux (Mozilla, Konqueror)
og Mac? Det er jo temmelig væsentligt at det virker 100 pct.

-j

--
Spiren er landet!
http://spiren.janus.dk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 03-10-03 18:53

In news:m2vfr6rtuf.fsf@sputnik.janus.dk ,
Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> typed:
> Er her nogen der har erfaring med, om Telmore, CBB og Selvhenters
> selvbetjenings-systemer via web spiller med Linux (Mozilla, Konqueror)
> og Mac? Det er jo temmelig væsentligt at det virker 100 pct.

Jeg bruger kun Telmore, og har brugt snart de fleste browsere (på windows
dog), men opera og mozilla virker fint hos telmore. (bruger mozilla som
primær browser)

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 03-10-03 19:54

On Fri, 3 Oct 2003 19:53:23 +0200, Bjarke Ravn-Jonsen wrote:

> [...]
>
> Jeg bruger kun Telmore, og har brugt snart de fleste browsere (på windows
> dog), men opera og mozilla virker fint hos telmore. (bruger mozilla som

Jeg er også Telmore/Mozilla (Win32) bruger - det virker fint!
Der kan være lidt "opstartsproblemer" når Telmore indfører nye
funktioner - fx. virkede adresselisten ikke korrekt i WebSMS da de
indroducerede dette - det blev dog hurtigt rettet og virker nu perfekt.

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!

Fra : Kurt Brixen

Dato : 03-10-03 19:12

On 03 Oct 2003 19:42:32 +0000, Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

>Er her nogen der har erfaring med, om Telmore, CBB og Selvhenters
>selvbetjenings-systemer via web spiller med Linux (Mozilla, Konqueror)
>og Mac? Det er jo temmelig væsentligt at det virker 100 pct.

Telmore virker på Mac. Der er mindst 3 i min afd. på arbejde, der
bruger det på Mac. Der kan af og til komme en forkert fejlmeddelelse,
ved sikre sider, men det virker alligevel.

Kurt Brixen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-03 21:01

Janus Sandsgaard wrote:

> Er her nogen der har erfaring med, om Telmore, CBB og Selvhenters
> selvbetjenings-systemer via web spiller med Linux (Mozilla, Konqueror)
> og Mac? Det er jo temmelig væsentligt at det virker 100 pct.

Telmore virker 100% i Linux/Konqueror

--
Martin Johansen
Gør en god handel på http://tux3do.com/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 03-10-03 23:11

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> writes:

> Telmore virker 100% i Linux/Konqueror

Sådan! Godt at høre. Jeg er ved at skifte til Telmore med netop det
setup (når ellers Telia slipper mig ud af et gammelt
erhvervs-abonnementet) - og frygtede et øjeblik at telselskaberne er
lige så håbløse som bankerne til det platformsuafhængige. Kæresten
overvejer Selvhenter.dk med Mac (Classic, OS9.x). Håber det spiller
lige så godt.

-j

--
Spiren er landet!
http://spiren.janus.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-10-03 20:09

> [...]
> lige så håbløse som bankerne til det platformsuafhængige. Kæresten
> overvejer Selvhenter.dk med Mac (Classic, OS9.x). Håber det spiller

.... SH.dk og Mac Classic, OS9 kører lige så godt :) (kører også fint på OSX)

// Troels

Fra : J. Rasmussen

Dato : 04-10-03 09:54

On 03/10/03 21:42, in article m2vfr6rtuf.fsf@sputnik.janus.dk, "Janus
> [...]

> selvbetjenings-systemer via web spiller med Linux (Mozilla, Konqueror)
> og Mac? Det er jo temmelig væsentligt at det virker 100 pct.

Telmore og CBB virker 100 % på Mac !

Fra : CS

Dato : 04-10-03 11:55

"Janus Sandsgaard" <spam@janus.dk> skrev i en meddelelse
> Er her nogen der har erfaring med, om Telmore, CBB og Selvhenters
> selvbetjenings-systemer via web spiller med Linux (Mozilla, Konqueror)
> og Mac? Det er jo temmelig væsentligt at det virker 100 pct.

Hmm ved godt det ikk var det spørgsmålet gik på, men Smarttalk har vist
problemer med mac

Fra : Nicolai \(2800\)

Dato : 13-10-03 22:31

> Hmm ved godt det ikk var det spørgsmålet gik på, men Smarttalk har vist
> problemer med mac

Ikke i min verden må jeg sige, der har aldrig været problemer for mig i OsX

mvh
Nicolai