Processor til Soltek 75KAV - Hvor kraftig?~
Fra : fanto

Dato : 03-10-03 17:27

Hej.

Hvor stor en processor kan bunkortet: SL.-75KAV klare? Har hørt noget i stil
med Athlon XP 1700+

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-10-03 17:31

On Fri, 3 Oct 2003 18:26:58 +0200, fanto wrote:

> Hvor stor en processor kan bunkortet: SL.-75KAV klare? Har hørt noget i stil
> med Athlon XP 1700+

Kik da på Solteks hjemmeside.
http://www.soltek.de/English/faq/CPU%20list/amd.pdf

--
Lars

Fra : fanto

Dato : 03-10-03 17:45

"Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> skrev i en meddelelse
> On Fri, 3 Oct 2003 18:26:58 +0200, fanto wrote:
> Kik da på Solteks hjemmeside.
> http://www.soltek.de/English/faq/CPU%20list/amd.pdf

Takker!

Fra : Morten

Dato : 03-10-03 22:35

Har lige monteret en 2400xp på samme uden nogen problemer. Du skal bare
huske at alle jumpere skal stå på off så kører det bare...

Morten

Fra : Nørlev

Dato : 04-10-03 05:33

Jeg har også haft en 2400xp i mit bundkort, men det fik computeren til at
køre meget ustabil, men forhåbentligt var det bare mit båndkort, der var
noget galt med.

Nørlev

Fra : J&T

Dato : 04-10-03 07:15

Det kommer an på hvilken version dit mobo har, det skal mindst være F1 eller
mere, så vil du være i stand til at køre en Atlon 2600+ det er sjovt.

Jeg køre selv 2400+ på en KAV75, F1

Mvh

J&T

Fra : Nørlev

Dato : 04-10-03 07:46

Alt det har jeg skam undersøgt og mit bundkort skulle kunne klare det, det
kunne det bare ikke.

Nørlev

Fra : J&T

Dato : 04-10-03 09:28

Det lyder som om du har været uheldig, du har selvfølgelig sat dim på off?

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 04-10-03 12:48

> Hej.
>
> Hvor stor en processor kan bunkortet: SL.-75KAV klare? Har hørt noget i
stil
> med Athlon XP 1700+

PCB min. F1 og nyeste bios Q11 skulle den kunne køre med en XP2600+

taget fra www.soltek.de

Does SL-75KAV support Athlon XP 2200+, 2400, and 2600+?

SL-75KAV supports Athlon XP 2200+, 2400+ and 2600+ if its PCB version is
later than F1. Please update the BIOS to Q11 or later.
It doesn't support 333MHz processors (Barton

Fra : phanton

Dato : 04-10-03 16:53

> [...]
> Hej.
>
> Hvor stor en processor kan bunkortet: SL.-75KAV klare? Har hørt noget i

Pas på med Xp2600, modellen med 233fsb er sjælden.Normalt kører den 333

og det understøtter 75kav bundkortet ikke,uanset rev. nr.

mvh phanton

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 04-10-03 18:25

"phanton" <phanton@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "fanto" <nomail@nomail> skrev i en meddelelse

> stil
>
> Pas på med Xp2600, modellen med 233fsb er sjælden.Normalt kører den 333

HEHE ja FSB 233 er sgu´ sjældent