køre net gennem en com ??
Fra : paseo

Dato : 03-10-03 16:16

Hej jeg har et spørgsmål... jeg skal holde et lille Lan sammen med mine
venner og har til lejligheden fået fat på en 2mbit forbindelse, men de har
så lagt op til det helt vilde download, men så er det at jeg gerne vil have
så jeg kan styre hvor meget der må bruges af forbindelsen til hver com...
hva kræver det ?? Den computer jeg vil bruge til at styre med skal jeg selv
sidde ved....
netværket bliver samlet med en normal 8ports switch

håber i kan få noget ud af det her volapyk... :P

MVH Jeppe

Fra : Jens

Dato : 04-10-03 00:50

"paseo" <cs@jeppedb.dk> skrev i en meddelelse

> håber i kan få noget ud af det her volapyk... :P

Søg i gruppen og du finder "standard svaret" på det spørgsmål.
Det kan man ikke med windows......, der skal en linux box til.

Mvh Jens

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 04-10-03 09:39

"Jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> Søg i gruppen og du finder "standard svaret" på det spørgsmål.
> Det kan man ikke med windows......, der skal en linux box til.
vrøvl

der
har da også været diskuteret et program der kan styre det kik tilbage i
indlægene så finder du det du skal bruge....
/Henrik

Fra : Jens

Dato : 04-10-03 09:52

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk>

?

> der
> har da også været diskuteret et program der kan styre det kik tilbage i
> indlægene så finder du det du skal bruge....

Ja.... diskuteret, men der var ikke nogen som ebtydigt skrev at det kunne
bruges.

Mvh Jens