Uploade ringetoner fra PC til mobil
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 03-10-03 13:07

Hej

Jeg har købt et datakabel til min Nokia 6610 og bruger Nokias PC Suite.

Jeg vil gerne uploade nogle ringetoner fra min PC til telefonen, men kan
ikke få forbindelse mellem de to enheder. Jeg har konverteret tonerne så de
skulle kunne afspilles på telefonen (i følge Nokias program).

Kablet er forbundet til min COM-Port men uanset hvad jeg gør er det ikke
lykkedes mig at få forbindelse til telefonen fra min PC, er der nogen der
kan hjælpe mig med at løse dette problem ville jeg være dem meget
taknemmelige.

Morten Munk-Jensen