Railroad Tycoon
Fra : BorreBoy

Dato : 03-10-03 09:41

Hejsa.

Er der nogen, der ved, hvor man kan downloade Railroad Tycoon (den første).
Jeg går ud fra, at den er blevet gratis efterhånden...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 03-10-03 11:28

BorreBoy wrote:
> Hejsa.
>
> Er der nogen, der ved, hvor man kan downloade Railroad Tycoon (den første).
> Jeg går ud fra, at den er blevet gratis efterhånden...

Det tror jeg ikke du skal regne med, i så fald så ville den havde været
hos producentens hjemmeside.

Mvh

Bruno

Fra : Kasper Aae

Dato : 04-10-03 23:03

http://search.yahoo.com/search?p=%22railroad+tycoon%22+abandonware

--
Kasper

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 07-10-03 11:13

Kasper Aae wrote:
> http://search.yahoo.com/search?p=%22railroad+tycoon%22+abandonware

Vær opmærksom på at bare fordi noget ligger på en abandonware side, så
er det ikke sikkert det rent faktisk er lovligt bytte!

Mvh

Bruno