Hjælp....
Fra : Martin

Dato : 03-10-03 07:20

Nu er jeg ikke så stærk i det her så jeg håber at I alle kan se min
meddelelse.
Jeg har et problem. Vi har 2 killinger på 12 uger og de er jo selvfølgelig
dejlige.
en hankat og en hunkat. De sover på badeværelset om natten, da vores datter
kun er 5 mdr. Vinduet er åbent, de har mad, vand, kattekasse, huler,
puttesteder osv. De har det rigtig godt og er inde i stuen osv. om dagen
hvis ikke de er ude. Men....vores lille hunmis...hun har et problem. selvom
det er vores problem. Hun tisser i vores seng. Hun kommer lige ind om
morgenen, hopper direkte op på sengen og sætter sig til at tisse. Vi er nødt
til at have et latexlagen på hvis hun skal være inde om dagen.
Hvorfor gør hun det?? Det er kun i sengen og ikke andre steder. Hun går fint
på bakken og ud osv.

hjælp.
Malle

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 03-10-03 09:22

"Martin" <martin.bjerrenospam@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> til at have et latexlagen på hvis hun skal være inde om dagen.
> Hvorfor gør hun det?? Det er kun i sengen og ikke andre steder. Hun går

Jeg tror det er et tegn på protest! At hun ikke vil være lukket ude på
badeværelset...

Kan der ikke lukkes ind til jeres datter så kattene kan være i resten af
huset om natten?
Er overbevist om det vil hjælpe...
Hvis ikke det gør det, er det nok en dyrlæge i skal have fat i for så er hun
måske syg.

Men jeg hælder mere til det første :0)

Hilsen Betina