pop up
Fra : Carsten Jensen

Dato : 02-10-03 20:41

Når jeg går ind på en side, popper der som regel nogle reklamer op. Men på
min pc, kommer der bare en hvid skærm op...hvad gør jeg (fejl)
Jeg har vist en opdateret java, hvis det har noget at sige. Kører xp
firewall og norton antivirus, som jeg har prøvet at lukke for at se om det
hjælper. Prof. hjælp ønskes meget..

mvh.

Carsten Jensen

Fra : Henrik Gemal

Dato : 03-10-03 12:08

Carsten Jensen wrote:

> [...]
> Jeg har vist en opdateret java, hvis det har noget at sige. Kører xp
> firewall og norton antivirus, som jeg har prøvet at lukke for at se om det

Hvid skærm? Der fylder hele skærmen? Det kan være din firewall eller
lign der nægtet at snakke med derfra hvor popup reklamen kommerfra og
derfor får du blot en blank side.

Mht popup reklamer kan du bruge Mozilla som browser eller lign hvor
popup reklamer intelligent fjernes. Ellers er der google toolbar som
integreres i Internet Explorer

Links:
http://mozilla.org
http://toolbar.google.com

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk