Carkit 91
Fra : gn

Dato : 02-10-03 19:59

Hej

Er der nogen der har montering diagram/tegning til dette kit da jeg har fået
en, men mangler tegning da der er nogle ledninger jeg ikke kan se hvad skal
bruges til
Så hvis der er en der har og muligvis ville scanne den ind og sende den pr
mail ville det være super

på for hånd tak.

Fra : Jensn

Dato : 03-10-03 05:30

"gn" <ccc15110@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruges til
> Så hvis der er en der har og muligvis ville scanne den ind og sende den pr

Kommer her :

www.gsmzone.co.uk/Manuals/Nokia/Nokia_5110_Service_Manual/ inst91.pdf

Mvh.
Jensn