Skærme
Fijala 3554
Er den her fladskærm god???
Fra : Rasmussen

Dato : 02-10-03 18:59

Er den her fladskærm god eller er det et dårligt køb.
Jeg aner ikke en fis om fladskærme derfor dette spørgsmål.

http://www.nec-mitsubishi.com/coremedia/download.jsp/8552/LCD1850X-Datasheet-english.pdf

Fra : E. Jensen

Dato : 03-10-03 15:01

> Er den her fladskærm god eller er det et dårligt køb.
> Jeg aner ikke en fis om fladskærme derfor dette spørgsmål.

God, tror jeg (ser ud til at den har ips panel), også selvom de fremhæver
'High response time' *GG*

Nåja, hvis du ikke ved det så skal reponsetime være så lav som muligt,
sikkert blot en staveflej af NEC.

mvh E

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 03-10-03 18:11

E. Jensen (ebbehoegjenseningenspamtak@hotmail.com) skrev:

> God, tror jeg (ser ud til at den har ips panel), også selvom de
> fremhæver 'High response time' *GG*

Hehe

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Rasmussen

Dato : 04-10-03 14:03

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message news:<b4ifb.4915$d01.1110@news.get2net.dk>...

> Hehe

Dvs den skærm kan jeg trygt købe uden jeg fortryder det

Fra : E. Jensen

Dato : 05-10-03 12:50

> Dvs den skærm kan jeg trygt købe uden jeg fortryder det

Det ved jeg ikke, men jeg tror det. Søg evt. efter erfaringer med den i
forum'et på www.prad.de. Du kan bruge babelfish.altavista.com til at
oversætte til tilnærmelsesvis engelsk.

mvh E

Fra : Rasmussen

Dato : 08-10-03 22:22

"E. Jensen" <FjernMigebbehoegjensenFjernMig@hotmail.com> wrote in message news:<3f80056c$0$48899$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Det ved jeg ikke, men jeg tror det. Søg evt. efter erfaringer med den i
> forum'et på www.prad.de. Du kan bruge babelfish.altavista.com til at
> oversætte til tilnærmelsesvis engelsk.
>
> mvh E

Der bliver skrevet tidligere at den har IPS panel ,, det kan jeg altså
ikke sen nogle steder mm der står bare SUPER FINE TFT ,, der står jo
ikke det er IPS panel..... hvad er det så for et panel den har når der
står SUPER FINE

Fra : Rasmussen

Dato : 08-10-03 22:23

> Det ved jeg ikke, men jeg tror det. Søg evt. efter erfaringer med den i
> forum'et på www.prad.de. Du kan bruge babelfish.altavista.com til at
> oversætte til tilnærmelsesvis engelsk.
>
> mvh E

UPS