Skærme
Fijala 3554
Re: Vurdering af Acer AL732 vs. BenQ FP767~
Fra : Arnfiin Haraldsen

Dato : 02-10-03 19:00

Erik W. wrote:

> Jeg købte også en AL732 og har ikke fortrudt et sekund. Jeg købte den
> iøvrigt i første omgang hos MidtData, men de sendte mig en død skærm.
Mange
> [...]
> skærm, og på dig kan jeg forstå at det ville have været mere end en måned.
> Selvom Midt-Data anerkendte med det samme at skærmen var død ved ankomsten
> har jeg stadig ikke fået mine penge tilbage.
> Jeg returnerede skærmen den 3 april og da jeg den 24 april jeg sendte en
> venlig forespørgsel fik jeg følgende mail fra dem.
> Hej Erik
> Da der er tale om en defekt vare der skal krediteres og ikke ombyttes,
> bliver skærmen krediteret så snart den er ombyttet ved vores leverandør.
> Den typiske krediteringstid for en defekt vare der skal krediteres er 5-15

Dette er tull, butikken har ansvaret for varene de selg er, og kundens
penger, og skal ikke lene seg på leverandøren. Jeg har selv hatt et slikt
"problem" da det var tull mellom leverandøren og butikken, og etter en
samtale med leverandøren ble det fart på butikken.

Du skal ha pengene straks butikken "erkjenner" feilen.