Indsætte eget billede på N6100?
Fra : Belial

Dato : 02-10-03 14:48

Har lige fået en Nokia 6100. Jeg har hørt at man selv kan lægge egne fotos
ind på mobilen. Passer det, og hvordan gøres det i så fald? Det er jo noget
billigere end at skulle betale 15 kr for hvert billede man downloader...

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 02-10-03 15:09

"Belial" <666_NOSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
noget
> billigere end at skulle betale 15 kr for hvert billede man downloader...

Tillykke med din nye telefon! :) Du kan endten vælge at ligge billederne op
via IR port til telefonen, her kan du bruge det medfølgende software fra
Nokia CD'en.
En anden og meget nem og effektiv metoder er at bruge eaid.dk's mobil
service... Den ligger her: http://www.eaid.dk/mobil.php
Upload dit billede og følg derefter instrukserne på skærmen! :)

Held og lykke med købet!

/ Jonas

Fra : Belial

Dato : 02-10-03 15:39

> En anden og meget nem og effektiv metoder er at bruge eaid.dk's mobil
> service... Den ligger her: http://www.eaid.dk/mobil.php
> Upload dit billede og følg derefter instrukserne på skærmen! :)

Kanon! Tusind tak for linket! Det kan være du kan svare mig på et andet
spørgsmål: Jeg har hørt at man også kan uploade Mp3'er til mobilen. Jeg
syntes ikke ejg kan se noget om det nogen steder. Ved du om det kan det lade
sig gøre?

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 02-10-03 15:59

> [...]

> Jeg har hørt at man også kan uploade Mp3'er til mobilen. Jeg
> syntes ikke ejg kan se noget om det nogen steder. Ved du om det kan det

Ikke på din 6100 desværre... Det er kun de såkaldte "musik mobiler" der kan
have MP3'er liggende... Din understøtter kun MIDI

/ Jonas

Fra : Belial

Dato : 02-10-03 16:09

> Ikke på din 6100 desværre... Det er kun de såkaldte "musik mobiler" der
kan
> have MP3'er liggende... Din understøtter kun MIDI

Nedtur! Nå, det er der ikke noget at gøre ved. Der er jo også nogle ret fede
ringetoner rundt omkring på nettet. Havde bare håbet man var fri for at
skulle købe sig til dem. Men tak for dine svar!

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 02-10-03 21:42

> [...]
> ringetoner rundt omkring på nettet. Havde bare håbet man var fri for at
> skulle købe sig til dem. Men tak for dine svar!

Så lidt - du kan i øvrigt også ligge ringetoner op selv, så længe det er
MIDI format...

/ Jonas

Fra : sko12345

Dato : 02-10-03 16:05

"Belial" skrev d. 02-10-03 15:39 dette indlæg :

> [...]
Jeg
> syntes ikke ejg kan se noget om det nogen steder. Ved du om det kan

Du kan ikke uploade mp3 til en nokia 6100, den understøtter ikke det
format. Men du kan uploade midi-filer og bruge dem som ringetoner
(Polyfoniske). Du skal dog være opmærksom på de ikke må være for store,
da telefonen ikke kan håndtere dem så

http://www.kandu.dk/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-10-03 20:59

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> writes:

> [...]
> medfølgende software fra Nokia CD'en. En anden og meget nem og
> effektiv metoder er at bruge eaid.dk's mobil service...

Det er fanme sejt. Ikke mindst for mig, der ikke kører Windows.

-j

--
Spiren er landet!
http://spiren.janus.dk