jubii killinger :-)
Fra : Tournesol

Dato : 02-10-03 14:43

Hejsa

Så fik Rine enelig killinger 5 stk blev det til
3 hvide (formentlig alle drenge) og 2 sorte med hvid (Piger)
De vejet fra 97 g til 120 g Rine pigen klarede det på 3 timer flot syntes
jeg )

Jeg er bare så glad går næsten på skyer ))

billeder kommer senere har problmer med at uploade fra camaraet til pcén.

Katte knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-10-03 15:50

"Tournesol" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:3f7c2b5c$0$48911$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg er bare så glad går næsten på skyer ))
>
> billeder kommer senere har problmer med at uploade fra camaraet til pcén.

Hejsa

Stort tillykke til både dig og Rine med killingerne!

Glæder mig til at se billeder af vidunderne!

mvh Eva

Fra : Tournesol

Dato : 02-10-03 19:25

Hejsa

> Stort tillykke til både dig og Rine med killingerne!

tak de er bare så nuttet )))))9

> Glæder mig til at se billeder af vidunderne!

ja jeg forsøgte at logge ind på dk.fritid.dyr.kat men jeg blev ikke lukket
ind men så snart jeg kan komme ind skal jeg nok lægge et par billede op

Knus Henriette.

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 16:25

Tournesol skrev i <news:3f7c2b5c$0$48911$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,>:

> Så fik Rine enelig killinger 5 stk blev det til

Tillykke

--
Mange hilsner
Lotte M

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_index.php?profile=172&limit_start=0&limit_user=15

Fra : Tournesol

Dato : 02-10-03 19:26

Hejsa

> Tillykke

tak de er bare så nuttet

knus Henriette.

Fra : Tournesol

Dato : 02-10-03 19:39

Hejsa

Så lykkedes det at loade billderne op
de ligger her http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=242

katte knus Henriette

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 19:57

> Hejsa
>
> Så lykkedes det at loade billderne op
> de ligger her http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=242
>
> katte knus Henriette

Tillykke til dig og kattemor

Hvor er de kære. Især de tre helt hvide.

Er der nogen special grund til, at du mener, at de hvide er hanner ? Måske
et dumt spørgsmål, jeg er bare nysgerrig og har ikke forstand på farver. Har
dog lært herinde, at trefarvede katte, kaldes tortie og de altid er hunner.
Ik `sandt ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Tournesol

Dato : 02-10-03 20:32

hejsa

> Tillykke til dig og kattemor

tak :-9

> Hvor er de kære. Især de tre helt hvide.

De er bare så dejlige jeg er helt vild med hvide katte de er bare så flotte

> [...]
> Måske et dumt spørgsmål, jeg er bare nysgerrig og har ikke forstand
> på farver. Har dog lært herinde, at trefarvede katte, kaldes tortie

Næ du spørger ikke dumt ingen spørgsmål er dumme kun dumme svar
Det er fordi jeg kan se små micro juleklokker dog er jeg ikke helt sikker
med den ene endnu men er det en pige skal den blive her jeg øsnker mig vildt
en hvid pige

hvid har ikke nogle køns mæssigt at sige jeg tror kun det er tortie katte
der i 99% er hun katte

hvide killinger kan deri mod være døve derfor skal de have lavet en høre
test og chipses

katte knus Henriette.

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 21:21

> De er bare så dejlige jeg er helt vild med hvide katte de er bare så
flotte

Jeps, helt enig !

> [...]
> Det er fordi jeg kan se små micro juleklokker dog er jeg ikke helt sikker
> med den ene endnu men er det en pige skal den blive her jeg øsnker mig

Jeg kan godt forstå, at du vil beholde en hvid. Lad os håbe en af dem er en
pige så.
Det er jo meget svært, at bedømme kønnet på killinger og også på kaniner
åbenbart:

Vi købte tre kaninunger, til vores børn. Det skulle alle være hunner og dem
vores børn udvalgte, var alle hunner, så det var jo bare så nemt. Vi
opdagede så, at en af dem var en han og en uge efter, var den anden sørme
også en han, så nu er de pænt delt op i herre og dameafd.

> hvid har ikke nogle køns mæssigt at sige jeg tror kun det er tortie katte
> der i 99% er hun katte

Ok, det troede jeg bare, siden du vurderede, at de måtte være hanner.

> hvide killinger kan deri mod være døve derfor skal de have lavet en høre
> test og chipses

Opdager man ikke ret hurtigt, hvis katten er døv ?
Vi havde en kat engang, der ikke kunne miave. Den kom med en hæs skrattende
lyd, i stedet for en miaven, men den var god til, at hoppe op og larme på
døren med poterne, når den ville ind og ud.

Glæder mig til, at se flere billeder, når de er vokset lidt

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Tournesol

Dato : 06-10-03 19:41

hejsa

har haft en meget travl weekend >puha< manden havde fødselsdag og så har jeg
holdt skarpt øje med killingerne de to mindste tabte sig desværre så jeg har
måtte støtte fodre men nu er de begyndt at tage på )))

> Jeg kan godt forstå, at du vil beholde en hvid. Lad os håbe en af dem
> er en pige så.

jamen det var sørme en pige >jubiii<!!!

> Det er jo meget svært, at bedømme kønnet på killinger og også på
> kaniner åbenbart:

Nogle gange er det svært mest hvis drngene har små juleklokker

> [...]
> nemt. Vi opdagede så, at en af dem var en han og en uge efter, var
> den anden sørme også en han, så nu er de pænt delt op i herre og

Hæhæ det kan jo ske ,dete r nok meget klogt at holde dem adskilt især når de
bliver køns modene hvis i da ikke vil hav ehele huste fuld af nuttede kanin
unger >grin<

> Ok, det troede jeg bare, siden du vurderede, at de måtte være hanner.

havde de alle været hanner havde det været et tilfælde

> Opdager man ikke ret hurtigt, hvis katten er døv ?

Det vil jeg tro jeg har endnu ikke selv prøvet at have en døv (det er mit
først kuld nfo killinger)

> Vi havde en kat engang, der ikke kunne miave. Den kom med en hæs
> skrattende lyd, i stedet for en miaven, men den var god til, at hoppe
> op og larme på døren med poterne, når den ville ind og ud.

kan de ikke larme på den ene måde skal de nok finde på noget andet >hæhæ<
men uaset havd så elsker vi dem jo betingelsesløst ))

> Glæder mig til, at se flere billeder, når de er vokset lidt

ja de skal nok komme

Katte knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-10-03 21:31

"Tournesol" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:3f7c70bf$0$48897$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Så lykkedes det at loade billderne op
> de ligger her http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=242
>
> katte knus Henriette

Hvor er de bare fine, forstår godt du er stolt af dem!

mvh Eva

Fra : Tournesol

Dato : 06-10-03 19:43

hejsa

> Hvor er de bare fine, forstår godt du er stolt af dem!

tak

De er bare så dejlig jeg kan side og kigge på dem i time vis ))

katte knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Ida

Dato : 02-10-03 19:57

--
> [...]
>
> Jeg er bare så glad går næsten på skyer ))
>
> billeder kommer senere har problmer med at uploade fra camaraet til pcén.

Stort tillykke
Held og lykke med dem alle og giv RineMor lidt extra nus herfra - det var
flot klaret *s*

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk - killinger til salg

Fra : Tournesol

Dato : 02-10-03 20:33

hejsa

> Stort tillykke

tak

> Held og lykke med dem alle og giv RineMor lidt extra nus herfra - det
> var flot klaret *s*

hun får bare alle de nus hun kan tage...jeg er stolt af min missemor )

Knus henriette.

Fra : Charlotte

Dato : 02-10-03 21:03

Hej Henriette

> [...]
> jeg )
>
> Jeg er bare så glad går næsten på skyer ))

Jeg vil da også ønske dig tillykke. Hvor er det bare dejligt og hvor ser de
kære ud... *snøft snøft*...kan slet ikke tåle at se så´n nogen....

KH
Charlotte *som får helt kløe i æggestokkene, når jeg ser mislinger* (ja, sgu
ikke mine egne æggestokke, altså *fnis*)

Fra : Tournesol

Dato : 06-10-03 19:46

hejsa

> Jeg vil da også ønske dig tillykke. Hvor er det bare dejligt og hvor
> ser de kære ud... *snøft snøft*...kan slet ikke tåle at se så´n
> nogen....

man få bare helt kriller når man ikke selv har nogle og ser alle de andres
!!!

> Charlotte *som får helt kløe i æggestokkene, når jeg ser mislinger*
> (ja, sgu ikke mine egne æggestokke, altså *fnis*)

>hihi< mine egne klør nu også (især når jeg ser små babyer) men det bal er
forbi 2 stk dejlige menneske unger må være nok (mener manden)

katte knus Henirette