hvor meget upload for at spille online?
Fra : Lars-Bo

Dato : 02-10-03 12:04

Jeg skal prøve at spille Rise of Nations online, men hvor meget upload
kræver det for at køre ordentligt?

har selv 128 kb/sek, mod spiller har 64!

Fra : Stig Sørensen

Dato : 02-10-03 12:51

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> wrote in message
> Jeg skal prøve at spille Rise of Nations online, men hvor meget upload
> kræver det for at køre ordentligt?
>
> har selv 128 kb/sek, mod spiller har 64!

Jeg ville mene det nok skal kunne gå.
Har lige selv spillet RoN online men her var der delay. Vi opdaterede begge
vores spil og samtidig slog jeg min firewall fra.
Så jeg ved ikke om det var spillet uden opdatering eller firewallen der
gjorde der var delay.

Men det kører fint.

Dog begge på en 2Mbit.
--
Mvh Stig Sørensen

Gratis SMS, Java Spil, Ringetoner, Baggrunde
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < -- Alt Gratis!

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 02-10-03 15:38

Lars-Bo wrote:
> Jeg skal prøve at spille Rise of Nations online, men hvor meget upload
> kræver det for at køre ordentligt?
>
> har selv 128 kb/sek, mod spiller har 64!

64 er fint, flertallet af verdens private internetbrugere kobler sig
stadig på med modem og de har ikke mere end halvdelen så spil bliver
lavet til det.

Båndbrede er dog ikke den eneste faktor der bestemmer hvor god en
forbindelse er til spil, eksempelvis kan man havde meget båndbrede via
satelit mens ens ping er alt for høj til action spil.

Mvh

Bruno

Fra : Ivan G

Dato : 02-10-03 15:59

Hvis du f. eks. aktivere net_graph i CS fortæller den dig løbende om up/down
trafik.......ligger typisk ikke mere end 2-3 kB/sek. så det er rigtigt at
din ping-tid faktisk er vigtigere....

Ivan G

Fra : Lars-Bo

Dato : 03-10-03 21:06