Router til TDC Bredbånd
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 02-10-03 08:16

Hejsa!

Jeg skal ud og finde en router til mit TDC bredbånd.

Den skal kunne være online hele tiden og lave de nødvendige portforwards for
at diverse applikationer kan fungere.
Jeg har kig på Linksys BEFSR41, men er der nogen der er bedre og som
samtidig ligger i en passende prisklasse?

Hvis der er nogen der har en Linksys BEFSR41 liggende og flyde, er jeg
muligvis interesseret i at købe den....

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 02-10-03 13:07

"Thomas Rokamp" <nospam@crax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samtidig ligger i en passende prisklasse?
>
> Hvis der er nogen der har en Linksys BEFSR41 liggende og flyde, er jeg

Jeg har en 3Com OfficeConnect til 450,- den fungerer fremragende og kan det
du efterspørger. Derudover har den også en lille firewall indbygget, samt en
4 ports switch. Du kan finde anmeldelser af den på www.edbpriser.dk

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674667895
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-10-03 14:23

Thomas Rokamp wrote:
> [...]
> Jeg har kig på Linksys BEFSR41, men er der nogen der er bedre
og som
> samtidig ligger i en passende prisklasse?

Stort set alle routere kan det du søger - og i den prisklasse er
der ikke den store forskel - så luk øjnene og tag en på hylden -
eller åben øjnene og tag den pæneste.

> Hvis der er nogen der har en Linksys BEFSR41 liggende og flyde,
er jeg
> muligvis interesseret i at købe den....

Prøv at spørge i en markedsgruppe f.x.

-

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men newsindlæg bør besvares i gruppen.