PHP : Vis IP'en
Fra : ... Allan Møller ...

Dato : 10-04-01 19:25

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kan lave noget php så at jeg
kan vise en bruger på mit site
hvilken ip han har ??

--

.. Allan Møller ..

Fra : Ghashûl

Dato : 10-04-01 19:37

On Tue, 10 Apr 2001 20:25:27 +0200, "... Allan Møller ..."
<vogn33@12move.dk> wrote:

>Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kan lave noget php så at jeg
>kan vise en bruger på mit site
>hvilken ip han har ??

<?echo $remote_addr;?>

For en side med en masse nyttig info du kan stuffe i dine scripts kan du
lave en phpside kun med dette:
<?phpinfo()?>

Der står alle de forskellige variabler der er umiddelbart tilgængelige.

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk/

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 12-04-01 20:56

> <?phpinfo()?>

Bare for god ordens skyld, så slut alle linier med semikolon, altså
<?
phpinfo();
?>

.... og brug altid masser af indrykning, du vil elske det når du laver lange
scripts.

--
/Kristian Risager Larsen
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : Rasmus Windfeldt

Dato : 11-04-01 01:45

Hej Allan

du kan direkte tilgå variablen $REMOTE_ADDR den viser hvilken ip klienten
har.

mvh Rasmus
---------
www.skrumpen.dk - verden skal være farvet og stribet