Opdatering af plejefamilien
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 02-10-03 07:19

Hejsa igen!!

Er blevet lidt mere flittig men har stadigvæk ikke fået lagt nogen billeder
op.
Men den sidste opdatering er at det gør rigtigt godt fremad. Selv Miss grå
er man begyndt at kunne kæle og de 2 drenge er ved at være 100 % tryg ved
mennesker (desværre ikke fremmed).
Har i nogen ideer til hvordan vi gør dem mere tamme og menneskevante!!!

Knus
Heidi B.

Fra : Pia J

Dato : 02-10-03 07:43

> Har i nogen ideer til hvordan vi gør dem mere tamme og menneskevante!!!
>
> Knus
> Heidi B.

Inviterer killingenussere - få men ofte. Hvor bor du?

:Pia

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 02-10-03 08:55

> Inviterer killingenussere - få men ofte. Hvor bor du?
>
> :Pia

I Sønderjylland. Nogen der har lyst til at komme og nusse killinger herinde
fra??

Knus
Heidi B.

Fra : Jane

Dato : 02-10-03 20:53

Heidi Bojsen skrev i

> I Sønderjylland. Nogen der har lyst til at komme og nusse killinger
> herinde fra??

Det er ikke lysten der mangler.
Hvis bare du havde boet tættere på ville jeg være helt vild
for at være killingenusser.

Jane

Fra : Jonas

Dato : 02-10-03 21:21

"Heidi Bojsen" <Heidi.bojsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mennesker (desværre ikke fremmed).
> Har i nogen ideer til hvordan vi gør dem mere tamme og menneskevante!!!

Hej Heidi

Jeg kan desværre ikke være killingnusser, da jeg bor i nordjylland, men jeg
vil bare sige til dig, at du gør et rigtigt godt stykke arbejde for de
misser

Venligst Jonas, som for nyligt fandt 3 efterladte killinger ved en motorvej.