Muligheder til transport af cykel
Fra : Hjalte

Dato : 01-10-03 20:38

Hej alle...

Hvilke muligheder er der for at transportere en cykel på bilen.

Havde lidt kig på noget ala. denne her:

<http://www.thansen.dk/product.asp?c=173024280&n=519020155&pn=519022788>,

men det ser lidt besværligt ud, fordi man skal have en extra
nummerplade på.

Hvad gør i andre?

---
Med venlig hilsen.
Hjalte, der kører i en galant GLSi fra '93.

Fra : Tom

Dato : 01-10-03 20:46

> <http://www.thansen.dk/product.asp?c=173024280&n=519020155&pn=519022788>,
>
> men det ser lidt besværligt ud, fordi man skal have en extra
> nummerplade på.
>
> Hvad gør i andre?

Lader cyklen stå )

--
Tom

Fra : Rasmussen

Dato : 02-10-03 08:29

"Hjalte" <hjalte@reloaded.detteherskalfjernes.vedsvar.dk> skrev i en
meddelelse news:u3bmnvc8bs4hm6con9g21e64mvo55c4j18@4ax.com...
> [...]
>
> ---
> Med venlig hilsen.
> Hjalte, der kører i en galant GLSi fra '93.

Øhh besværligt!!!! den tager 2 sec. at montere med tryklåse ellers har du
muligheden med at smide dem på taget. Hvilket jeg mener er mere besværligt

MVH Per R

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-10-03 10:01

> [...]
>
> <http://www.thansen.dk/product.asp?c=173024280&n=519020155&pn=519022788>,
>
> men det ser lidt besværligt ud, fordi man skal have en extra

Bruger sådan en tingest, den er nem at bruge og 3. nummerplade er ikke
besværlig.

Kan lige tilføje at den også er velegnet til barnevogn/klapvogn.
Hvad vores også bliver brugt til, dog uden barnet i.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-10-03 15:29

Hjalte wrote:
> [...]
>
> <http://www.thansen.dk/product.asp?c=173024280&n=519020155&pn=519022788>,
>
> men det ser lidt besværligt ud, fordi man skal have en extra

Jeg købte for ca. 4 år siden en der ligner den på billedet (samme system),
dog er min i galvaniseret jern.
Hertil købte jeg en Thule lygtebom, og på den har jeg sat 2 stykker
rundjern, som lige kan gå ind i de 2 "rør" som cyklerne hænger på.
Det gør at det er meget nemt/hurtigt at montere hele sættet, og lygtebommen
sidder "urokeligt" fast, samtidigt sikrer den cyklerne 100% så de ikke kan
ryge af under kørslen.
Nu kender jeg ikke lige kvaliteten på T.Hansen cykelholderen, men hvis den
lever op til deres sædvanlige ry, så ville jeg kigge mig om efter et andet
sted at købe den.
Jeg bruger min ca. 2-3 gange om ugen, med 2 cykler af gangen, og hele sættet
er stort set som nyt stadigvæk.
Jeg mener at jeg gav ca. 350-400,- kr. samlet for begge dele (incl. div.
rabatter).

Per --Ford Sierra 1,6 (S) 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 2 GB video online
Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere