langsom menu ?
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 01-10-03 20:05

http://www.hh-indretning.dk

hvorfor er menuen så lang tid om at komme frem ?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 01-10-03 21:00

"Rune Thougaard Kristensen" <rune@rtk-design.dk> skrev i en
meddelelse news:3f7b2574$0$13244$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> http://www.hh-indretning.dk
>
> hvorfor er menuen så lang tid om at komme frem ?

nope.dk er problemet, da menuen åbenbart først hentes efter nope er læst
ind.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : René Lønstrup

Dato : 01-10-03 21:03

Rune Thougaard Kristensen wrote:
> http://www.hh-indretning.dk
>
> hvorfor er menuen så lang tid om at komme frem ?

Fordi den startes onload, dvs. den er nødt til at vente på at Nope.dk
statistik-grafikken er loadet. Og da den åbenbart loader fra en knap så kvik
server, er der lidt ventetid..
En mulig løsning kunne være at placere statistikken i en anden frame, så er
menuen fri for at vente på den..

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-10-03 21:25

"Rune Thougaard Kristensen" <rune@rtk-design.dk> skrev :

>hvorfor er menuen så lang tid om at komme frem ?

Det er tælleren, der er skyld i det.
--
Knud

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-10-03 21:53

Således skrev "Rune Thougaard Kristensen" <rune@rtk-design.dk> i
dk.edb.internet.webdesign.html Wed, 1 Oct 2003 21:05:28 +0200:

>http://www.hh-indretning.dk
>
>hvorfor er menuen så lang tid om at komme frem ?

Den ramme står og venter på at der kommer hul igennem til din counter
hos nope.dk

Knud
--
Blutarsky's Axiom:
Nothing is impossible for the man who will not listen to reason.

Fra : olebolebum

Dato : 03-10-03 18:57

"Rune Thougaard Kristensen" <rune@rtk-design.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.hh-indretning.dk
>
> hvorfor er menuen så lang tid om at komme frem ?

Fordi en så ringe counter ikke hører hjemme på en Proffi side.
Anskaf dig en usynlig statistik

ole