SE kontra Nokia
Fra : Georg

Dato : 01-10-03 20:01

Jeg har næsten altid haft Nokia. Både 2110, 6110, 6150, 6310, 6310i, 8310 og
nu en 3510. Jeg har for nylig erhvervet mig en SE t68i. Ganske god telefon,
men ikke så god betjeningsmæssigt som Nokia. F.eks, når man skal sende den
samme sms til flere. Det er da nemt på Nokiaen. Blot sendevalg, send til
flere og afsted med smserne. På SE t68i slettes sms`en hver gang man har
sendt den. Jeg har ikke fundet ud det med gruppe sms på t 68. Er der nogle
der kan forklare hvad jeg skal gøre?
Søgning og opkald fra telefonbogen er meget lettere med færre tastetryk på
Nokiaen. I det hele taget er Nokia meget lettere at bruge. Det kan
selvfølgelig være et spørgsmål om tilvænning, men SE synes jeg altså er lidt
for omstændig at bruge legende let som Nokia. Hvad er andres mening om
dette?

Georg

Fra : TGD

Dato : 01-10-03 21:04

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
lidt
> for omstændig at bruge legende let som Nokia. Hvad er andres mening om

Nokia er bare nr: 1 på alle områder. Samt først med det nye ! De andre
kommer lidt senere - med deres " sidste nyt "

Fra : Jensen

Dato : 01-10-03 21:29

"TGD" <torbengd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nokia er bare nr: 1 på alle områder. Samt først med det nye ! De andre
> kommer lidt senere - med deres " sidste nyt "

Ja, så!
Hvornår var det lige deres første mobil med farveskærm kom på markedet i
forhold til f.eks SE. Hvormange farver og type er skærm er det lige de
bruger?

Nej, Nokia er ikke bare nr. 1.

Fra : Peter Thomsen

Dato : 01-10-03 22:46

"TGD" <torbengd@hotmail.com> wrote in message

> Nokia er bare nr: 1 på alle områder. Samt først med det nye ! De andre
> kommer lidt senere - med deres " sidste nyt "

<TALEBØVS>Schluddddder</TALEBØVS>

--
Regards, yours truly madly

(-: Peter Thomsen
http://cccp.homepage.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : John

Dato : 02-10-03 15:48

"TGD" <torbengd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nokia er bare nr: 1 på alle områder. Samt først med det nye ! De andre
> kommer lidt senere - med deres " sidste nyt "

Sikke da en gang vås.

Da T610 kom fem var Nokia bagefter med alle deres modeller.

Alternativet var Nokia 6610 eller 6100, der, efter min mening, med deres 10
år gamle menusystem er forældede.

Desuden virker Nokias nyere modeller utrolig plasticagtige.

Mvh

John

Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-10-03 22:34

Nej den slettes da netop ikke. Den ligger inde under afsendte, hvilket er
ret fedt. Her har du også en fin oversigt over hvilke der er modtaget, og
hvilke der ikke er (grøn checkmark på ikonet hvis den er leveret).

Det tog også mig noget tid at vænne mig til Ericsson, men nu vil jeg aldrig
skifte tilbage til Nokia.

/Morten

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 02-10-03 18:06

Hej.

Jeg har så kun haft to Nokia modeller nemlig 3210 og og 5210.

Derudover har jeg haft Siemens C35 og M35(nuværende arbejdstelefon) og C45.
Jeg vil vælge Siemens frem for Nokia til hver en tid.....

Men da spørgsmålet gik på SE vs Nokia, så vil jeg lige sige at min nye SE
T68i efter min mening er så god i brug i det daglige at jeg nu er blevet SE

Hvis jeg næste gang skal vælge mellem to mærker, så kan der kun blive tale
om et valg mellem SE og Siemens, ikke Nokia.....

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO