Weee, nye hjulkapsler! :)
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-10-03 19:57

Hey!

Det er jo snart tid til at skifte til vinterdæk. - Hvorfor jeg har været ude
og lede lidt efter nogle pæne hjulkapsler til min Sierra.
Jeg havde faktisk kun ét kriterie: Det skal være original Ford.
Idag stødte jeg så på dem, de helt rigtige som jeg havde på min første
Sierra.
Sådan nogle som disse. http://home3.inet.tele.dk/mga/grafik/sierra.jpg
Jeg måtte bløde 100 kr, men for dælen de er i OK stand. :)

-M

Fra : Niels Skaaning

Dato : 01-10-03 20:24

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sådan nogle som disse. http://home3.inet.tele.dk/mga/grafik/sierra.jpg
> Jeg måtte bløde 100 kr, men for dælen de er i OK stand. :)

Du er heldig :). Da jeg ledte efter org. hjulkapsler til min BX fandt jeg
nogle fra en Xantia hos en hugger. Dem skulle de have ca. 400 kr. for for 4
stk.

NS

Fra : Michael Døj

Dato : 01-10-03 21:50

> [...]
> nogle fra en Xantia hos en hugger. Dem skulle de have ca. 400 kr. for for

Hej!
Du er nu også selv ganske heldig :)
Org. hjulkapsler til min Civic 2001 koster
1.395,- Har ikke kunnet finde nogle
brugte jeg kan lide.

Det synes jeg er helt hen i vejret - Men hvad!

Med venlig hilsen
Michael Døj, Esbjerg.

....som ikke kører med hjulkapsler til 1.395,- på vintersutterne :)

Fra : Andersen

Dato : 02-10-03 03:30

"Michael Døj" <doej@REMOVETHISesenet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hej!
> Du er nu også selv ganske heldig :)
> Org. hjulkapsler til min Civic 2001 koster

Så er jeg da glad for at mine Harald Nyborg kapsler er flottere
end de orginale (Suzuki Swift), og så koster de under 100,-.
Så er der også råd til at udskifte når de bliver for grimme

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 02-10-03 08:31

Hvis nogen mangler kapsler til en Mercer, har jeg 4 rigtig pæne (og fælge)
fra en C-klasse, som jeg godt kan overtales til at sælge billigt.

Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Fra : Christabel & Anders

Dato : 02-10-03 17:54

I foråret købte jeg nye alufælge til min Golf 2ér, men jeg gemte de gamle og
har lige fået dem glasblæst, selv malet dem med alumaling og klar lak - fået
monteret nye vinterdæk! så nu glæder jeg mig faktisk til at komme ud at køre
for fælgene var slet ikke så pæne som de er nu, da jeg købte dem!!!!

Anders

Fra : Martin P.

Dato : 02-10-03 22:49

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Sådan nogle som disse. http://home3.inet.tele.dk/mga/grafik/sierra.jpg

Fuck de er grimme.

- Martin

Fra : Martin P.

Dato : 02-10-03 22:51

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Fuck de er grimme.

.... er det ikke en nyere model Sierra du har? Hvordan vil det mon se ud.

- Martin

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 03-10-03 17:04

> ... er det ikke en nyere model Sierra du har? Hvordan vil det mon se ud.

Jo.
Pænere end rustne stålfælge.

-M

Fra : Morten Lorenzen