GPRS priser i udlandet
Fra : haj

Dato : 01-10-03 19:50

Jeg skal til Grækenland i efterårsferien, jeg kan ikke find priser på hvad
det koster at bruge GPRS der.

Jeg har en SPV og bruger Messenger meget; men vil gerne kende prisen.

HAJ

Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-10-03 22:32

> Jeg skal til Grækenland i efterårsferien, jeg kan ikke find priser på hvad
> det koster at bruge GPRS der.

Det er ikke så nemt at gennemskue, men jeg ved at typisk er prisen ca.
100kr/mb i Tyskland !
....så jeg ville nok ikke satse på at det er billigere i Grækenland.

> Jeg har en SPV og bruger Messenger meget; men vil gerne kende prisen.
Det er nok billigere at nyde ferien i stedet.

/Morten

Fra : Johnny Damkjær Rasmu~

Dato : 02-10-03 21:59

"Morten Nielsen" <spam@iter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ...så jeg ville nok ikke satse på at det er billigere i Grækenland.

> Det er nok billigere at nyde ferien i stedet.

Med en SPV gætter jeg på at du er Orange kunde :-?
Ifg. http://www.orange-i-udlandet.dk/ er der ikke GPRS roaming med nogle af
de græske netværk endnu...

/Johnny