download af java spil
Fra : Henrik Fomsgaard

Dato : 01-10-03 19:16

Kan man downloade nogle gratis java spil direkte til sin PC og så overfører
dem til telefonen(nokia 6100).
Det sidste kan man godt, men hvor finder jeg downloads.

Er der nogle der har nogle links, eller ved om det findes.

MVH
Henrik

Fra : Jacob Riis

Dato : 01-10-03 20:07

"Henrik Fomsgaard" <hfalf@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det sidste kan man godt, men hvor finder jeg
downloads.

> Er der nogle der har nogle links, eller ved om det findes.

Prøv at kigge her http://midlet.org hvor du finder gratis spil og programmer
(det skal lige siges at jeg kun har kendskab til at hente dem på WAP men
jeg tjekkede lige siden og det ser ud til at man også kan downloade spillene
til sin pc.

--
Jacob