styling Accent
Fra : Jonna og Poul

Dato : 01-10-03 17:38

Hej Ng.
Jeg søger noget styleling til min hyundai accent 1.5 gs fra 10 mdr/1997. Jeg
kan finde en masse til accent'en fra 1999 og opefter, men desværrer ikke
noget til min. Derfor søger jeg hjælp.
Hilsen Kent. På forhånd tak!!!

Fra : Peter_Nygaard

Dato : 01-04-04 18:27

"Jonna og Poul" skrev d. 01-10-03 17:38 dette indlæg :
> [...]
mdr/1997. Jeg
> kan finde en masse til accent'en fra 1999 og opefter, men desværrer

Hej

Jeg har et stylings firma med to andre, vi har bodykits til accent fra
95 og opefter, med spoiler o.sv. + en masse andet.
Interreseret?? Så skriv til mig på pn@styling-crew.dk

Venlig hilsen Peter

http://www.kandu.dk/