Mini antenne til Samsung S300
Fra : Stig Sørensen

Dato : 01-10-03 16:49

Hej allesammen

Jeg er ked af hvis jeg stiller et spørgsmål som måske allerede har været
stillet, men jeg er ny herinde så bær over med mig :)

Jeg har en Samsung S300, og er meget glad for den, udover én ting. Jeg synes
at dens antenne er kæmpe stor (især når jeg har været vant til antenneløse
Nokia'er). Jeg ved at man kan få en mini antenne til den, men alle de steder
som jeg har fundet på nettet er i udlandet (primært USA). Så tænkte jeg om
der var nogen der vidste hvor sådan en evt. kunne købes i Danmark.

På forhånd tak
Stig