Vedligeholdelse af el-sideruder ?
Fra : Madsen

Dato : 01-10-03 16:39

Hej

Har I nogen tips til hvordan jeg bedst kan vedligeholde mine
el-sideruder ?
Jeg har en Suzuki Baleno fra 1998 og nu er især den forreste
højre siderude begyndt at køre meget langsomt op mens den
ryster og laver knurrelyde. Kan/skal man smøre den et sted
eller hvad ? Det virker som om den gnider lidt for meget imod
et eller andet i døren.

Gode tips og ideer modtages med tak.

mvh Madsen

Fra : Andersen

Dato : 02-10-03 03:43

"Madsen" <madsen@portalen.no> wrote in message
> [...]
> ryster og laver knurrelyde. Kan/skal man smøre den et sted
> eller hvad ? Det virker som om den gnider lidt for meget imod

Det er vist et Suzuki problem af general karakter
(udokumenteret påstand)
Min Swift har det i venstre fordør, men min Zuki-mekker
har beroliget mig med at motoren kan sagtens klare det,
selvom det går langsomt. Jeg har dog tænkt mig at skille
døren ad for at se om der ikke er et sted man kan smøre.